کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

لزوم جریان سازی فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

بصیر، سیدرحمان میرزازاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: برای اینکه بر تهاجم فرهنگی دشمنان بتوانیم غلبه کنیم باید جریان سازی فرهنگی در کشور راه‌اندازی شود و برای ایجاد این جریان باید از نخبگان فرهنگی استفاده و از ایده‌های آنان استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه ما همه به شهدا مدیون هستیم خاطرنشان کرد: اگر در مسیر شهدا قرار نگیریم عمرمان به بطالت رفته است، خط دشمن خط کتمان حق و خط شهدا خط اظهار حق بود.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی تثبیت شد، تصریح کرد: زمان کنونی زمان حمایت از این نظام است، جوانی که از نسل جدید است و آن دوران را درک نکرده باید در مسیر انقلاب و شهدا قرار گیرند.

 

میرزازاده با تاکید بر اینکه دشمنان همواره حق را کتمان می کنند یادآور شد: ایران امروز در مسیر پیشرفت با تسخیر فضا و اندوخته های علمی و تکنولوژی قرار دارد و به حرکت پرشتاب خود ادامه می دهد.

 

وی ادامه داد: جانبازان و شهدا از ماندگاران تاریخ هستند و آن‌هایی که ایران را به تحجر و امل بودن متهم می کردند و تفاله‌های صدامی هیچ جایگاهی در تاریخ ندارند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه همه باید در این برهه از زمان هوشیار باشیم، اظهار کرد: بعضی از منحرفان می‌گویند نگوئید نائب امام زمان و حسین دوران، اما باید بدانند آنهایی که نامشان امروز در زمره شهدا قرار دارد با دستور امام (ره) عازم جبهه ها شدند و آنها امام راحل را نائب امام زمان می دانستند.

 

میرزازاده خاطرنشان کرد: مبادا کسانی به این استوانه‌ها و پایه‌های فکری نظام هجمه کنند و ما نیز غافل باشیم و لازم است که وصایای شهدا را مطالعه کنیم و از آنها درس بگیریم.

 

وی با تاکید بر اینکه شهدا به دنبال انجام وظیفه بودند نه تحمیل عقیده، تصریح کرد: با توجه به اینکه این ملت با رهنمودهای رهبری و آگاهی از گردنه‌های سخت عبور کرده است، لازم است که در فعل و انفعالات دیپلماسی لرزان نباشند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا