داستان جدید و تمام نشدنی آقازاده ورزشی

داستان آقازاده ورزشی که چندی پیش درباره آن نوشتیم همچنان ادامه دارد. ۳۰ خرداد نوشتیم که سونای خصوصی مدیران یکی از دستگاه‌های ورزشی که با هزینه چند صد میلیونی از بودجه بیت المال در یکی از اماکن مجلل و مجهز ورزشی ساخته شده، چند صباحی است که به محل شب‌نشینی اقوام، بستگان و دوستان یک فرد مسئول تبدیل شده و پسر و خواهرزاده و سایر بستگان همراه با دوستان و رفقا تا پاسی از نیمه شب به صورت اختصاصی از این امکان دولتی استفاده شخصی می‌کنند.

در اقدامی دیگر، پدر این آقازاده ورزشی در کنار دفتر خودش، به پسرش اتاق داده است و میهمانان پدر که عموماً از مسئولان ارشد ورزش هستند به دفتر این آقازاده سر می‌زنند و بعضاً کارهای خود را از طریق او پیش می‌برند.

نکته مهم این است که این آقازاده هیچ حکم، مسئولیت و سمتی در این نهاد ندارد اما بسیاری از کارها از طریق او پیش می‌رود. او در اتاق خود با مراجعه‌کنندگان صحبت می‌کند و به برخی آنها وعده پیگیری کارهایشان را می‌دهد.

اینکه چرا این مسئول باید به پسرش در کنار دفترش خودش، اتاق بدهد آن هم بدون اینکه مسئولیتی داشته باشد، سؤال مهمی است که باید از سوی این مقام مسئول پاسخ داده شود.

این انتظار می‌رود که مسئولان نظارتی به چنین مواردی ورود کرده و مانع چنین کارهایی شوند آن هم در نهادهای ورزشی که صحبت از قانون‌مداری در آنها می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا