کارخانه: موسوی و محمودی مصدوم هستند

بانکی‌ها در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا ساعت ۱۵ به وقت ویتنام در روزهای یکشنبه و دوشنبه به مصاف نمایندگان چین و ژاپن می‌روند و بانک سرمایه نسبت به زمان این دو مسابقه به رئیس کمیته کنترل اعتراض کرد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: با امیل جابور رئیس کمیته کنترل مسابقات برای تغییر زمان مسابقه صحبت کردیم و حتی از درخشنده خواهش کردیم تلفنی با او صحبت کند، اما جابور قبول نکرد.

مصطفی کارخانه تصریح کرد: چون العربی قطر امتیاز پخش مسابقاتش را گرفته بود، زمان مناسب را در اختیار این تیم قرار داده‌اند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: شهرام محمودی و سیدمحمد موسوی تاکنون به صورت کامل در اختیار تیم نبوده‌اند. این دو بازیکن و عادل غلامی مصدوم نیز هستند.

کارخانه ادامه داد: به هر حال بضاعت فعلی تیم اینگونه است و باید برای کسب مقام قهرمانی با تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، بجنگیم.

کارخانه درباره حریفان مرحله دوم بانک سرمایه گفت: ژاپنی‌ها با کلاس‌تر از چینی‌ها بازی می‌کنند و یک بازیکن خوب کروات نیز دارند. البته تیم بائیک موتور چین نیز قدرتی زن‌های خوبی دارد، هر چند این تیم بدون یار خارجی به ویتنام آمده‌اند، ولی قوی‌‎تر از پارسال نشان می‌دهد.

تیم والیبال بانک سرمایه امروز (شنبه) و در روز استراحت تیم‌ها یک نوبت تمرین داشت که تمرینات بر اساس آنالیز حریفان چین و ژاپن بود.

علیرضا قریب داور بین المللی کشورمان در این رقابت‌ها روز گذشته داور ذخیره دیدار نمایندگان چین و ژاپن بود.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از هفتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا