شاهردوی: برانکو برای جایگزینی رفیعی برنامه دارد

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی سروش رفیعی و همینطور خریدهای پرسپولیس که برای جایگزینی این بازیکن تاکنون صورت گرفته گفت: اولا که آرزوی موفقیت می کنم برای سروش رفیعی؛ رفیعی نیم فصل برای پرسپولیس زحمت کشید و حالا تصمیم گرفته فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و تجربه های خودش را افزایش دهد و این موضوع هم قابل احترام است.

شاهردوی ادامه می دهد: محسن مسلمان و فرشاد احمد زاده دو بازیکنی هستند که می توانند جای رفیعی را پر کنند و قطعا افراد دیگری مد نظر برانکو ایوانکوویچ هستند و احتمالا خریدهایی در این پست انجام می شود. علاوه بر این گادوین منشا و شجاع خلیل زاده دو بازیکنی هستند که من بازی هایشان را دیده ام و قطعا می توانند به تیم کمک کنند و همینطور سیامک نعمتی و شایان مصلح هم بازیکنان خوبی بوده اند که مد نظر برانکو قرار گرفته اند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه کدام تیم می تواند عملکرد بهتری با توجه به خریدهایی که تاکنون داشته در لیگ هفدهم داشته باشد، عنوان کرد: امسال پیش بینی سخت است و تا بازی ها انجام نشود و شرایط تیم ها را نبینیم نمی توانیم اظهار نظر قاطعی بکنیم. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و همینطور ذوب آهن تیم هایی بوده اند که سال های قبل مدعی بوده اند و امسال هم به نظر می رسد این تیم ها از مدعیان باشند. البته شما دیدید سال گذشته تیم نفت تهران با علی دایی نتایج خیلی خوبی گرفت و قهرمان جام حذفی هم شد.

شاهردوی در پایان با ابراز خشنودی از انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم نفت تهران، اظهار داشت: به علی کریمی تبریک می گویم و امیدوارم در این راه موفق باشد. نسل مربیان فوتبال در حال تغییر است و امیدوارم علی کریمی هم بتواند نتایج خیلی خوبی با تیم نفت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا