آمریکا، عربستان و اسرائیل مثلث شوم جهانی هستند/ تحریم موشکی ایران، سپاه را مصمم‌تر و قدرتمندتر می‌کند

حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جویبار بابیان اینکه داعش در سوریه و عراق روبه‌زوال است، اظهار کرد: با مقاومت مردم عراق و سوریه و حضور ویژه و تأثیرگذار مدافعان حرم در این کشورها، داعش تکفیری در حال محو شدن است.

وی به نقش برخی کشورها در تقویت نیروهای تروریستی اشاره کرد و افزود: آمریکا، عربستان و اسرائیل مثلث شومی برای جهان به‌حساب می‌آیند که با تقویت و حمایت از گروه‌های تروریستی در حال فتنه‌انگیزی در منطقه هستند.

امام‌ جمعه جویبار عنوان کرد: این کشورها به دنبال تجزیه و تکه‌تکه کردن کشورهایی مثل یمن، سوریه و عراق هستند تا بتوانند منافع خود را تأمین کنند.

نادعلی‌زاده تصریح کرد: تفرقه بین مسلمانان به‌خصوص شیعیان یکی از اهداف این مثلث شوم است.

وی همچنین به اتهام واهی آمریکا علیه سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا برای جبران شکست داعش در منطقه و مقابله با ایران و روسیه و حمایت از گروه‌های تکفیری اتهام حمله شیمیایی دولت سوریه را مطرح کرد که هیچ پایه و اساسی ندارد.

خطیب نماز جمعه جویبار بابیان اینکه سپاه پاسداران همواره به دنبال حفظ امنیت کشور بوده است، گفت: تحریم موشکی سپاه هیچ ثمره‌ای برای دشمنان ندارد بلکه سپاه پاسداران را که مصمم‌تر و قدرتمندتر می‌کند.

نادعلی‌زاده در پایان تأکید کرد: اگر سپاه، ارتش و مدافعان حرم نبودند کشور چنین ثبات و آرامشی نداشت، بنابراین باید قدردان این نعمت و همچنین هوشیار به توطئه‌های دشمنان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا