اقتدار دستگاه قضایی، اقتدار نظام است/ افزایش توان نظامی، ضامن امنیت کشور

حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نوشهر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی دیگر متفاوت است و در کارها باید با اقتدار و با اخلاص باشد و از شعارزدگی پرهیز کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید در برخورد با مفسدان اقتصادی مصلحت‌اندیشی را کنار بگذارد و قاطعانه برخورد کند، افزود: ملت ایران بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب هنوز هم با حضور پرشورتر در راهپیمایی‌ها حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند، بنابراین از مسئولین نیز برخورد قاطع با متخلفان را می‌خواهند.

امام جمعه موقت نوشهر خاطرنشان کرد: اگر مسئولی در زمان مسئولیت خطا کرد باید در این زمینه ابتدا پیشگیری کرد و بعد صورت بروز خطا در همان زمان مسئولیت به سزای عمل خود برسد.

وی تاکید کرد: در برخورد با اختلاس‌گران و مفسدان اقتصادی، دولت، مجلس و دستگاه‌های قضایی همه باید برخوردی قاطعانه داشته باشند.

آل‌حبیب بیان کرد: یک مسئول در جمهوری اسلامی نباید خود را به رخ مردم بکشد بلکه باید در کنار مردم باشد و مسئولی که به فکر خودنمایی و زدن بنر باشد، نمی‌تواند باری از دوش مردم بردارد.

وی به حوادث تروریستی دهه ۶۰ در کشور اشاره کرد و گفت: در دهه ۶۰ دشمنان جمهوری اسلامی با راه‌اندازی جنگ تحمیلی تلاش کردند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از پا دربیاوردند و علاوه بر آن گروهک منافقین نیز به ترور سران نظام و کشتار مردم پرداخت.

امام جمعه موقت نوشهر ادامه داد: آمریکایی‌ها که خود در تمامی جنایت‌ها علیه ملت ایران نقش داشتند و دارای زرادخانه‌های اتمی هستند و از سلاح‌های اتمی برای کشتار مردم دنیا استفاده می‌کنند، ادعای حقوق بشر دارند.

آل‌حبیب در پایان یادآور شد: باید در مقابل دشمنان با اتحاد مقتدرانه بایستیم و از تجهیز ساز و برگ‌های نظامی کشور غفلت نکنیم و ارتش و سپاه خود را تقویت کنیم چراکه تقویت آن‌ها ضامن امنیت کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا