فرماندار فریدونکنار:

با ایجاد شهرک صنعتی در فریدونکنار مخالفم

بصیر، حسین منفردی در نشست با مدیران و همکاران ادارات صنعت، معدن و تجارت و غله و خدمات بازرگانی شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینه صنعت، معدن، تجارت، غله و خدمات بازرگانی شهرستان فریدونکنار تلاش و فعالیت می‌کنند باید تشکر کرد.
وی با اشاره به افتتاح نمازخانه در این ادارات، افزود: در زمینه دینی مدعی بر این هستیم که حکومت به سمت امت اسلامی در حال حرکت بوده و در همین راستا فرایضی که در دین اسلام کاربرد مادی و معنوی داشته برگزاری اقامه نماز است.
فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: مسئولان این حوزه باید مردم را به سمت قانونمندی، کسب روزی حلال، انسانیت و دستورات الهی هدایت کرده و در این زمینه وظایف مهمی دارند.
منفردی با اشاره به وجود دو وظیفه مهم در حوزه صنعت، معدن، تجارت و غله و خدمات بازرگانی این شهرستان، گفت: نخستین مرحله در این حوزه حفظ و حراست از اصناف و تولیدی است که در این شهرستان وجود داشته است.
وی با اشاره به وجود وظایف مهم در این حوزه‌ها، تصریح کرد: در گام دوم علاوه بر حفظ و توسعه اصناف، توسعه واحد های تولیدی مهم است که بتوانیم به پیشرفت و توسعه‌ای دسترسی پیدا کرده تا تولیدکنندگان بتوانند در دولت تدبیر و امید اشتغال را گسترش دهند.
فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: انتظاری که از مسئولان دستگاه‌های اجرائی وجود دارد این است که بتوانید در مقابل مردم ادب و آداب انسانی و اداری را رعایت کرده تا یک تفکر سیستمی را در این حوزه داشته باشید.
منفردی با تاکید بر اینکه با ایجاد شهرک صنعتی در فریدونکنار مخالف است، گفت: فریدونکنار یک شهر کشاورزی است و تلاش برای فراهم کردن صنایعی در حوزه کشاورزی از وظایف مسئولان بوده که یکی از دلایل مخالفت با شهرک های صنعتی در این شهرستان وجود فاضلاب های صنعتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا