رحیمی: نمی‌خواهم حق هیچ کشتی‌گیری ضایع شود

حسن رحیمی درباره مصدومیتش و احتمال عدم حضورش در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: وضعیت زانویم خوب نیست، اما اگر بخواهم عمل کنم به مسابقات جهانی نمی‌رسم.

وی ادامه داد:‌ چند روز پیش MRI گرفتم و آن را به بهترین متخصصین زانو نشان دادم؛ کشکک زانوی راستم التهاب دارد که باعث افزایش فشار روی مینیسک پایم می‌شود که در هنگام تمرینات ناگهان زانویم قفل می‌شود و نمی‌توانم ادامه دهم. بر اساس گفته پزشکان این التهاب تنها با استراحت، فیزیوتراپی، استخر و آب درمانی برطرف می‌شود و در اینصورت شاید بتوانم در مسابقات جهانی کشتی بگیرم.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان تصریح کرد: پزشکان گفته‌اند باید عضلات چهار سر رانم را تقویت کنم تا فشار از روی زانو برداشته شود؛ این موضوع را با مربیان تیم ملی در میان گذاشتم و قرار شد تصمیم نهایی با آنها باشد. همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم تمام هدفم حضور و شرکت در انتخابی بود، اما با این شرایط به نظر می‌رسد نتوانم شرکت کنم.

رحیمی افزود: با این وجود هم خودم قصد حضور در انتخابی را دارم، اما زانوی مصدومم اجازه نمی‌دهد؛ حتی اگر مربیان هم می‌گفتند نیازی به حضور در انتخابی ندارم باز هم خودم می‌خواستم کشتی بگیرم چون همیشه از فیلتر انتخابی به دوبنده تیم ملی رسیده‌ام و عقیده دارم حق هیچ کشتی‌گیری نباید ضایع شود و دوست ندارم حقی ناحق شود.

دارنده مدال برنز المپیک ریو با بیان اینکه در این سال‌ها هیچ شکستی مقابل حریفان داخلی نداشته است، گفت: خوشبختانه در هر میدانی هم که حاضر شده‌ام با دست پر بازگشته‌ام. در این سال‌ها هرجا کادرفنی دستور داده است کشتی گرفته‌ام و حالا هم هر تصمیمی که بگیرند اطاعت می‌کنم و اعتراضی نخواهم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا