گلایه همسر دانشمند شهید هسته ای از مسئولان

عملکرد برخی مسئولان برای زیر سوال بردن زحمات هسته ای ناراحت کننده است

به گزارش پایگاه خبری، همسر شهید شهریاری در دهمین یادواره شهدای دانشجوی سوادکوه که دیروز در سوادکوه برگزار شد از زیر سوال بردن تلاش های گذشتگان در زمینه هسته ای توسط بعضی مسئولین اظهار ناراحتی کرد.

دکتر قاسمی با بیان اینکه با اهدای بهترین عزیزانمان در راه هسته ای حق داریم در این مورد اظهار نظر کنیم گفت: واقعا ناراحت می شوم  زمانی که می بینیم در حال حاضر طوری عمل می کنند که همه زحمات گذشتگان زیر سوال می رود و به خودشان افتخار می کنند.

همسنگر مجید شهریاری همچنین در خصوص نظر شخصی خودش در مورد مذاکرات هسته ای اظهار داشت: همه جا از من می پرسند که آیا با تعلیق موافقید یا خیر؟ به نظر من همه این ها زیر نظر رهبری انجام گرفته و ایشان به مسئله کاملا اشراف دارند.

دکتر بهجت قاسمی افزود: تعلیق هسته ای در زمان خاتمی یک تجربه برای مسئولین و یک امتحان برای دشمنان بود که البته در آن آزمایش دشمنان باختند.

جانباز هسته ای ایران با ذکر این نکته که در هر دوره کاستی ها و مزیت هایی وجود داشت اعلام کرد: انصافا احمدی نژاد برای هسته ای زحمت کشید.

همسر شهید شهریاری مزیت های دوران احمدی نژاد را اینگونه برشمرد: بنا به اظهارات دکتر صالحی میزان سانتریفیوژ کشور از سال ۵۰۰۰ عدد در سال ۸۸ به ۱۹۰۰۰ و میزان سوخت هسته ای ما از ۱۲۰۰ کیلوگرم به ۷ تن در سال ۹۲ رسیده است.

وی نوع تفکر و تخصص دکتر عباسی و تیم همراهش در این دوره را عامل کسب این نتایج دانست و خاطر نشان کرد: این نوع تفکر سبب شده که ما امروز روی میز مذاکره به جای ۵۰۰۰ هزار بر سر ۱۹۰۰۰ سانتریفیوژ مذاکره کنیم.

دکتر قاسمی در بخش دیگری از سخنانش به ذکر خاطراتی از دکتر شهریاری پرداخت و بیان کرد: بهتر است در این یادواره های شهداء بیشتر به سمت و سوی سیره شهداء برویم و ببینیم آنها چه کردند که به اینجا رسیدند.

نگاه شهریاری در زندگی همواره به خدا بود

همسر شهید شهریاری با بیان اینکه نکته مهمی که در زندگی شهید وجود داشت تصریح کرد: نگاه دکتر شهریاری همواره در همه جا به خدا بود، لحظه به لحظه  این مرد چه از گفتار و چه رفتار همه در راه رضای خدا بود.

وی آرامش عجیب شهریاری در حوادث و مشکلات را از ویژگی های بارز این شهید عنوان کرد و ابراز داشت: با مصائب و مشکلات زیادی که در زندگی برای او پیش آمد دانشجویان همواره از او می پرسیدند که چگونه می توانی این قدر آرام باشی دکتر نیز در جواب می گفت: دنیا یعنی همین، یک روز غم، یک روز شادی

جانباز هسته ای ایران ضمن ادای احترام به خانواده شهدای دانشجوی سوادکوه ، از مردم ایران به خاطر همدلی و همراهی آنان در زمان ترور شهید شهریاری تشکر کرد.

همسر شهید دانشمند هسته ایران با اشاره به واقعه کربلا، زینب کبری(س) را الگویی برای داغ دیدگان دانست و تاکید کرد: امکان ندارد از ابتدا تا انتهای خلقت مصیبتی پیش بیاید که به مانند واقعه عاشورا برای حضرت زینب(س) باشد.

وی خون شهید را مایه سرفرازی و عزت خانواده های شهداء خواند و اذان داشت:حقانیت راه شهداء مایه افتخار و تسکین برای خانواده های آنهاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا