بی‌باک: حجی‌زواره حافظه‌اش را از دست داده بود

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در نشست خبری کادر فنی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی بیش از ۱۸۰ کشور شرکت کردند که این مسئله نشان از اهمیت رقابت‌های جهانی کره جنوبی داشت.

وی افزود: تیم ایران می‌توانست در بدترین حالت به نایب قهرمانی برسد که اتفاقات مانع آن شد.

بی‌باک ادامه داد: مسعود حجی‌زواره کاپیتان تیم ایران که امید اول طلا بود و در بهترین شرایط قرار داشت در یک چهارم نهایی با خطای شدید حریف مصری مصدوم شد. خدا را شکر که حجی‌زواره زنده است چراکه وی با تلاش پزشکان احیا شد و از مرگ نجات پیدا کرد و بیش از سه ساعت حافظه خود را از دست داده بود.

وی تاکید کرد: در خصوص یعقوبی نیز مسئولان برگزاری مسابقات کم لطفی کردند. او بعد از پیروزی مقابل حریف خوب بلژیکی بلافاصله باید برای مسابقه با دای هون لی حریف نامدار کره‌ای وارد زمین شد. لی با طلای این مسابقات نیز سومین طلای خود را کسب کرد .لی با یک ساعت استراحت به مصاف یعقوبی رفت و برخلاف گذشته که یعقوبی را با اختلاف برده بود در این مسابقه به سختی پیروز شد.

بی‌باک افزود: فرزان عاشورزاده نیز پس از سه پیروزی با اختلاف مقابل رقبای خود در مقابل حریف روسی در حالی که تا ٣� ثانیه پایانی جلو بود اما با یک اشتباه مسابقه را واگذار کرد. فرزان ٧، ٨ ماه داخل میدان نرفته بود و در تورنمنت یونان نیز پس از برخورد با حریف رژیم صهیونیستی از مسابقه خودداری کرد. تمام ما با وجود این شرایط اعتقاد داشتیم که فرزان مجددا به شرایط خوب خود بازگشته است. حریف روسی عاشورزاده نیز به فینال رفت و با یک امتیاز اختلاف مغلوب حریف کره‌ای شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا