واکنش قلعه‌نویی به مربیگری علی کریمی

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه آیا بازیکن گرجستانی جذب ذوب‌آهن می‌شود یا خیر، گفت: اجازه بدهید قبل از پاسخ به این سئوال به مسئله‌ای که مهمتر است اشاره کنم. همانطور که می‌دانید بحران بی‌آبی مملکت را تهدید می‌کند. به عنوان یک برادر کوچک‌تر از همه عزیزان می‌خواهم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و همچنین در مورد برق هم همین موضوع را رعایت کنند.

وی افزود: استان‌هایی هستند که هم از نظر آب و برق در مضیقه هستند و ان‌شاالله همه رعایت کنند تا هموطنان ما بتوانند در شرایط خوبی قرار بگیرند. در رابطه با سئوال شما باید بگویم که ما ۴ هفته است تمریناتمان را شروع کرده‌ایم و خوشبختانه همه‌چیز خوب است.

قلعه‌نویی تاکید کرد: بازیکن گرجستانی امروز به ما اضافه می‌شود و ان‌شاالله تا دوشنبه در اصفهان حضور داریم ولی بعد از آن به تهران سفر می‌کنیم و بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی در ایفمارک در صورتی که قرعه‌کشی انجام شود و ما هفته‌های اول با پیکان بازی نداشته باشیم در یک دیدار دوستانه به مصاف این تیم می‌رویم که جا دارد از آقای جلالی و طهماسبی تشکر کنم. سپس پنج‌شنبه صبح تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهیم کرد و در آن کشور هم ۲ بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد ضمن آنکه مترصد آن هستیم که یک مهاجم خارجی جذب کنیم و اگر این بازیکن جذب شود کار ما در نقل و انتقالات به پایان خواهد رسید. جا دارد از هیأت مدیره باشگاه و همچنین سعید آذری هم تشکر کنم و از همه واجب‌تر کارگران عزیز ذوب‌آهن هستند چون آنها دارند ایثار می‌کنند که باشگاه ذوب‌آهن سرپا باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: لیست بزرگسالان ما کامل می‌شود که جا دارد از آقای آذری تشکر کنیم که تیم ما را حفظ کرده و خوشبختانه توانستیم شاکله اصلی‌مان را حفظ کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا قرار بود ذوب‌آهن با تیم ملی فوتبال ازبکستان یک دیدار دوستانه برگزار کند یا خیر، گفت: قرار بود این مسئله اتفاق بیفتد ولی گویا تیم ملی ازبکستان اردویش را لغو کرده ولی اگر این تیم به ترکیه می‌آمد دوست داشتیم که با هم یک بازی دوستانه داشته باشیم چون سرمربی تیم ملی ازبکستان از دوستان نزدیک من است و قبلاً مدیر باشگاه پاختاکور بوده اما ظاهراً آنها اردویشان را لغو کرده‌اند.

وی در خصوص درخواست مدیران ذوب‌آهن از خودش گفت: خدا را شاهد می‌گیرم در چند جلسه‌ای که ما داشتیم چون درخواستی اتفاق نیفتاد اما شما می‌دانید ذوب‌آهن یک تیم ریشه دار است و توقع می‌رود نتایج خوبی بگیرد. به نظر من اگر هر مربی حرف از قهرمانی بزند مربی نیست ولی ما شرایط را که می‌بینیم واقعاً متوجه شدیم که همه چیز برای حضور ذوب‌آهن در فصل آینده فراهم شده است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد سعید آذری مخالف حضور وی در ذوب‌آهن بود، گفت: شما خودتان می‌دانید که من هرچیز باشد راستش را می‌گویم چون توکلم به خدا و اهل بیت است. اگر الان راستش را نگویم بالاخره مردم چند صبای دیگر متوجه می‌شوند و بهتر است که همین حالا راست قضیه را بگویم. من که در جریان مسائل قبل نیستم ولی اگر سعید آذری خواستار حفظ مجتبی حسینی بود خواسته معقولی داشته است. جا دارد از حسینی و یحیی گل‌محمدی تشکر کنم و قطعاً مدیرعامل هم مدیراجرایی یک باشگاه است و شاید با آقای حسینی راحت‌تر بودند ولی از زمانی که آمده‌ام ممنون سعید آذری و هیأت مدیره هستم چون هرچه خواستم فراهم کردند.  این طبیعی است که مدیرعامل چند نفر را پیشنهاد بدهد و در نهایت هیأت مدیره بررسی کند و به جمع‌بندی برسد. من در نهایت از اینکه در اصفهان هستم و سرمربی ذوب‌آهن شده‌ام خوشحالم.

وی در خصوص حضور علی کریمی در عرصه مربیگری گفت: علی کریمی کسی است که یک سال با هم بودیم. او از بچه‌های با اخلاق و کم حاشیه تیم ملی بود و سرش در لاک خودش بود. مقداری تبلیغات منفی در مورد علی کریمی شده ولی خواهش من این است که سرمایه‌هایمان را نسوزانیم. او در بایرن‌مونیخ بازی کرده و من خودم هم چند روزی به آنجا رفتم و شرایطش را بررسی کردم ولی توصیه‌ای به علی کریمی می‌کنم.

قلعه‌نویی افزود: مربی شدن علاقه و وقت می‌خواهد. آدم باید عاشق این کار باشد. خود من از ۷ صبح ورزش می‌کنم تا با ذهن بهتری عصرها در تمرین شرکت کنم. علی کریمی باید برای کارش وقت بگذارد چون مربی‌گری عین پدرشدن است. اگر یک نفر فرزند نداشته باشد هرچه در مورد مهر پدری و فرزند حرف بزنی فایده‌ای ندارد. بخشی از مربی‌گری هم تجربه است. برای علی کریمی چون خیلی رُک است و مثل خودم از اینگونه رفتارش ضربه خورده است آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم یک سرمایه جوان را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

وی در پایان گفت: از بازیکنان تراکتورسازی و مردم تبریز تشکر می‌کنم چون در نیم‌فصل دوم فصل قبل شرایط سختی داشتیم و بازیکنی مثل اخباری با وجود آنکه سربازی‌اش تمام شده بود با تمام وجود به خاطر مردم تلاش کرد. برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا