واکنش جالب مایلی‌کهن به غوغای جدید کی‌روش

محمد مایلی‌کهن در مورد کنار رفتن علیرضا اسدی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال و انتخاب ساکت به عنوان جانشین وی گفت: بد نیست، تمام پست‌های فدراسیون فوتبال هم برای ساکت شده است. انشاءالله مبارک ایشان باشد.

وی درباره ارتباط بیانیه کی‌روش با برکناری اسدی، گفت: درباره کی‌روش که اصلا نمی‌توان صحبت کرد، او اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند. من اصلا در مورد کی‌روش صحبت نمی‌کنم، قبلا هم گفتم اصلا نمی‌شود در مورد کی‌روش صحبت کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: تیم ما که به جام جهانی نرفت، تیم ما قهرمان جام جهانی شد! مگر ندیدید وقتی که تیم ملی، ازبکستان را برد، کاپ قهرمانی جام جهانی را گرفتند و دور زمین دویدند  و دور افتخار زدند؟ با این شرایط در مورد کی‌روش چه می‌خواهید بگویید؟

مایلی‌کهن تصریح کرد: الان همه سکوت کرده‌اند و چیزی در مورد کی‌روش نمی‌گویند. واقعا در این چند سال گذشته تا به این اندازه وقاحت ندیده بودم. متاسفانه سرمربی تیم ملی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده، آن هم به صِرف اینکه تیم ما را به جام جهانی برده است.

وی در پاسخ به این سؤال که نقش کی‌روش در برکناری اسدی را جویا شد، گفت: کی‌روش اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند، برکناری اسدی که اصلا برایش کاری ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که بعد از اسدی، کی‌روش کدام شخص را از فدراسیون فوتبال کنار خواهد زد، گفت: من به نفر بعدی کاری ندارم، همانطور که گفتم کی‌روش اگر بخواهد گنده‌تر از تاج را هم عوض می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا