طلایی: فعلا کسی را صاحب دوبنده نمی دانیم

محمد طلایی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و شاهد درخشش نفرات جوان بودیم. با این حال هنوز تکلیف هیچ وزنی مشخص نیست و شورای فنی تصمیم نهایی را براساس فرآیند اتخاذ خواهد کرد.

وی با اشاره به اوزان مختلف ادامه داد: میثم نصیری پیشرفت خوبی نسبت به قبل کرده و با اعتماد به نفس کشتی می‌گیرد. هرچند دوست داشتیم سید احمد محمدی هم در مسابقات حضور پیدا می‌کرد اما مصدومیت به او اجازه نداد و وی به مسابقات جهانی نخواهد رسید.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه پیمان یاراحمدی در این خوب کشتی می‌گیرد اما در مسابقات خارجی خیر، خاطرنشان کرد: یاراحمدی سبک کشتی هجومی و خوبی دارد و  در انتخابی به خوبی توانست قهرمان شود. باید در این وزن در انتظار نفرات دیگری هم باشیم. برخی نفرات جوان مثل طاهری، عموزاده و بیابانی و حاج آقانیا عملکردی خوب داشتند و می‌توان به آینده آنها امیدوار بود.

طلایی عنوان کرد: حسن یزدانی با گذر زمان بهتر از این هم می‌شود. او رقیبان خوبی را شکست داد و به درخشش وی در مسابقات جهانی امیدوار هستیم.

وی در ارتباط با شکست کمیل قاسمی و حسین‌خانی تصریح کرد: قاسمی کمی مصدوم بود و کشتی زیبایی بین او و محبی برگزار شد. حسین‌خانی نیز کشتی زیبایی با داداش‌پور داشت اما همانطور که گفتم شورای فنی در نهایت تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند و شاید بهتر باشد فعلا کسی را صاحب دوبنده ندانیم.

قهرمان پیشین جهان در خصوص غیبت حسن رحیمی گفت: رحیمی مصدوم بود و با با تایید کادرفنی در مسابقات حاضر نشد. تکلیف این وزن را نیز شورای فنی مشخص می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا