عذرخواهی وراتی از باشگاه پاریسن ژرمن

مارکو وراتی با رد شایعاتی که درباره آینده او بعد از اظهارات مدیر برنامه‌هایش دوناتو دی کامپلی شکل گرفته است بر تمایل خود برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد.

روز گذشته (جمعه) دی‌کامپلی ادعا کرد که وراتی شخصاً تمایل دارد که پیشنهاد بارسلونا را بپذیرد اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مانع از رفتن او به کاتالونیا شده است. او در گفت‌وگو با نشریه کوریره دلواسپورات ایتالیا گفته بود: بارسا بیش از یک سال است که قصد خرید وراتی را دارد اما در روزهای اخیر اوضاع متشنج شده است. در فرانسه همه وراتی را مقصر می‌دانند در حالی که او هیچ حرفی نزده است. به من هم از چپ و راست، در رادیو و تلویزیون توهین‌هایی صورت گرفته است و در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی مرا با پیام‌های‌شان بمباران کرده اند. ناصر الخلیفی به هیچ عنوان نمی‌خواهد بگذارد وراتی از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود. الخلیفی به من گفت که وراتی تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد و هرگز او را نمی‌فروشد چون اگر او را بفروشد جایگاه خودش هم به خطر می‌افتد و مالکان باشگاه در قطر هرگز او را نخواهند بخشید. بردن وراتی به بارسلونا مثل جدا کردت توتی از رم است.

شب گذشته اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار یک پیام ویدئویی از هافبک ایتالیایی‌اش به تمام شایعاتی که درباره او وجود داشت، پایان داد. این اولین باری است که وراتی ۲۴ ساله به صورت علنی درباره جنجالی شکل گرفته راجع به آینده‌اش صحبت کرده است.

وراتی گفت: ما در این چند روز اخیر از دوران سختی عبور کردیم. چیزهایی که مدیربرنامه‌هایم گفته است را شنیده‌ام و فقط می‌خواهم بگویم که حرف‌های او به هیچ عنوان حرف‌های من نیست. من می‌خواهم از تمام اعضای باشگاه، رئیس آن، هواداران و بازیکنان عذرخواهی کنم. من از اینکه بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم خوشحالم و الان هم به تمرینات این تیم برگشته‌ام و کارم را از سر گرفته‌ام. می‌دانم که باشگاه به من اعتماد دارد و واقعاً یک بار دیگر می‌خواهم عذرخواهی کنم.

وراتی افزود: من زیاد اهل حرف زدن نیستم چون برای پاری‌سن‌ژرمن احترام قائلم. اگر به بازیکنی تبدیل شده‌ام که الان هستم، به لطف این باشگاه بوده است و به همین دلیل بابت ماجرایی که به وجود آمده عمیقاً احساس تأسف می‌کنم. در این خصوص حرف‌های زیادی نمی‌توان زد و من قبول دارم که مدیربرنامه‌هایم اشتباه بزرگی کرده است. امیدوارم که این اتفاق دوباره رخ ندهد. همه ما می‌خواهیم روی کارمان تمرکز داشته باشیم. من هم مثل همیشه با تمام توانم برای این باشگاه تلاش می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا