اولتیماتوم رئال برای هافبک بتیس +عکس

نشریه آس، طولانی شدن مدت زمان تصمیم‌گیری دنی سبایوس هافبک میانی تیم فوتبال رئال بتیس برای انتخاب آینده‌اش، ظاهراً حوصله مسئولان باشگاه رئال مادرید را سر برده است. آنها چندی پیش به این بازیکن ۲۰ ساله که در ترکیب تیم اسپانیا در رقابت‌های یورو زیر ۲۱ سال عملکرد خوبی داشت، پیشنهاد دادند اما هنوز جواب آن را نگرفته‌اند که این موضوع ناراضایتی کهکشانی‌هایی که در شرف سفر به آمریکا برای برگزار اردوی تابستانی هستند، در پی داشته است.

به همین دلیل باشگاه رئال مادرید برای سبایوس ضرب‌الاجلی ۲۴ ساعته تعیین کرده است تا پاسخ مثبت یا منفی‌اش را به پیشنهاد کهکشانی‌‌ها ارائه کند.

به گزارش آس، رئال مادرید به سبایوسی که مشتری پروپا قرص دیگری مانند بارسلونا دارد، پیشنهاد قراردادی پنج شش ساله با وعده بازی در ترکیب اصلی داده است.

شاگردان زین‌الدین زیدان از روز دوشنبه هفته جاری تمرینات تابستانی‌شان را آغاز می‌کنند و از قرار معلوم زیزو از باشگاه خواسته است تکلیف او را در این خصوص که آیا می‌تواند روی حضور سبایوس حساب کند یا نه، مشخص کنند. این در حالی است که کهکشانی‌ها سه شنبه این هفته به آمریکا سفر خواهند کرد تا اردوی پیش فصل‌شان را برگزار کنند. البته سبایوس حتی در صورت دادن پاسخ مثبت به رئالی‌ها به آنها به آمریکا سفر نمی‌کند چون مانند دیگر بازیکنان که در رقابت‌های یورو زیر ۲۱ سال حضور داشتند، تا ۲۱ جولای استراحت می‌کند.

سبایوس هفته گذشته به دفتر باشگاه بتیس رفت و به مسئولان باشگاه از اعلام نهایی تصمیمش ظرف ۱۵ روز آینده خبر داد اما ظاهراً رئالی‌ها نمی‌توانند تا دو هفته دیگر برای مشخص شدن جواب او صبر کنند. این در حالیست که از گوشه‌و‌کنار خبرهایی مبنی بر وسوسه شدن سبایوس برای پیوستن به بارسلونا شنیده می‌شود. اخیراً کریستین تیو، هم‌تیمی سبایوس در بتیس (کسی که سابقه بازی در بارسلونا را دارد) هم به او توصیه کرده است که بهتر است به بارسلونا ملحق شود. در همین حال سایت دایره‌المعارف ویکی‌پدیا هم از سبایوس به عنوان هافبک دفاعی تیم فوتبال بارسلونا یاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا