تست دوپینگ ملی پوشان تکواندو مثبت اعلام شد

هفتمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در حالی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین سال ۹۶ در شهر ساری برگزار شد که در جریان این مسابقات، از برخی هوگوپوشان حاضر در این رقابت‌ها آزمایش تست دوپینگ گرفته شد که پس از مدتی نتیجه آزمایش ‌ها اعلام شد که حال گویا نتیجه تست دو ورزشکار ایرانی مثبت اعلام شده است.

این برای دومین بار است که در سال جاری تست دوپینگ تکواندوکاران ایران مثبت اعلام شده است. تکواندو جزو رشته‌های پر مدال و المپیکی است که این اتفاق برای این رشته بسیار خطرناک است و در واقع این یک آمار بی سابقه در این رشته المپیکی است.

مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو نیز با توجه به اتفاقات اخیر و مثبت اعلام شدن سریالی تست دوپینگ نمایندگان ایرانی از مسئولان فدراسیون ایران خواستار توضیح شده‌اند. متاسفانه طبق آمار و اطلاعاتی که موجود است، یکی از دو تکواندوکار ایرانی اخیرا در ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات اخیر که طی یکی دو ماه گذشته برگزار شده، حضور داشته و اتفاقا مدال آور نیز بوده است.

البته هنوز زمان و دوران محرومیت این هوگوپوشان اعلام نشده است و هنوز مشخص نیست که آیا مدال کسب شده توسط این هوگوپوش ایرانی در مسابقات اخیر از او گرفته خواهد شد یا خیر!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا