سند ننگین ۲۰۳۰ ادامه برنامه هزاره سوم غربی‌ها است

با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی فکر جنگ با ایران را از سر خود بیرون کردند، اظهار کرد: سیاست‌مداران داخلی و خارجی از جمله آمریکایی‌ها بر اینکه امکان جنگ با ایران وجود ندارد اتفاق نظر دارند و تلاش می‌کنند تا از راه‌های دیگر از جمله کنترل جمعیت و تغییر و کم کردن نیروهای انقلابی در قالب برنامه‌هایی مانند برنامه هزاره سوم موجب تغییر فرهنگ و ریشه‌کنی انقلاب و ایران اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه سند محرمانه ۲۰۳۰ از جمله برنامه‌های غربی‌ها برای تضعیف نظام آموزشی جمهوری اسلامی است، افزود: سند ننگین و غربی ۲۰۳۰ ادامه برنامه هزاره سوم غربی‌ها است و این مجموعه دارای ۱۷ الی ۱۸ سند مخفی است.

رئیس سابق دانشگاه الزهرا خاطرنشان کرد: ارائه فقط یک سند آن هم به صورت فهرست با جملات زیبا و عوام فریبانه با زیر مجموعه‌هایی خلاف فرهنگ و عقاید ایرانی اسلامی آن هم فقط در سایت‌ها توهین به شعور مجازی جوانان با ایمان ایرانی است.

خزعلی تصریح کرد: مفاهیمی مانند برابر جنسیتی با الفاظی مانند سند توسعه مفهومی در این سند جلوه دیگری پیدا می‌کند که ما باید هر سال به غربی‌ها جوابگو باشیم و از آنان دستور بگیریم که برای برابری جنسیتی چه اقداماتی انجام دهیم.

نماينده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای زنان در پایان گفت: لازم است تا تمامی افراد جامعه گزارش تحلیلی بر سند ۲۰۳۰ نوشته شالون اسلاتر مدیر عامل مؤسسه بین‌المللی دیده‌بان خانواده و عضو انجمن حقوق خانواده سازمان ملل متحد را مطالعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا