تنها راه پیروزی انقلاب ایستادگی در برابر آمریکا است/ آتش به اختیار یعنی امر به معروف و نهی از منکر

سردار محمدحسین سپهر در یادواره شهدای ترور و دالخانی در رامسر اظهار کرد: گرامیداشت و تداوم راه شهدا و حماسه‎های آرمانی آنها مانند تلاش رزمندگانی است که از کیان اسلام در صحنه مبارزه با دشمنان حضور دارند.

وی افزود: نقش اجداد ما در کمک به پیامبر و توسعه دین اسلام و مبانی و اعتقادات قرآنی نقش بی‌بدیلی بوده که متاسفانه تاریخ به آن کم اشاره کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: شهر کوچکی مانند رامسر ۲۸۴ شهید و ۵ شهید مفقود دارد که سهم ما از کیان انقلاب است.

سپهر گفت: شهدای ما قهرمان مبارزه نظامی نبودند بلکه قهرمان مبارزه با کفر و ادامه راه انبیا بودند.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع از اسلام و انقلاب رهبری رهنمودهایی دارد که ما باید از آن تبعیت کنیم و مدیریت عالی رهبر در مقابل رفتارهای خشن نظامی سیاسی و امینی دشمنان عالی است.

سپهر اضافه کرد: مبارزه با استکبار جهانی از وصایای شهدا است چون دشمن دست از سر ما برنخواهد داشت تا در تبعیت آن قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: مبارزه با صهیونیست و استکبار یکی از بزرگترین آرمان‌های انقلاب است و باید تلاش کنیم تا نظام برقرار شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی به وسیله خون پاک شهدا زمینه بیداری اسلامی را در غرب آسیا و جهان اسلام و تمام صحنه‎های بین‌المللی فراهم ساخته است و ما امروز در دنیا اسلام را معرفی می‌کنیم و عدم وابستگی به غرب و شرق از وصایای شهدا است.

سپهر گفت: تا آخر سال میلادی ده‌ها تحریم از سوی آمریکا و اروپا علیه ما وضع می‌شود چون بهانه آنها اسلام‌خواهی و قرآن خواهی ماست که می‌گویند ما دست از اسلام و قرآن برداریم.

سخنران مراسم یادواره شهدای ترور و دالخانی رامسر تصریح کرد: در کشور ما حرف اول را انقلاب، رهبر و سپاه قدس می‌زند و اقتدار ما سبب ترس و وحشت دشمنان است و عدم وجود اقتدار باعث حمله دشمنان به ماست‌.

سپهر گفت: چهار ترقه در تهران زدند و شش موشک دریافت کردند و اگر بخواهند غلطی کنند دوباره به آنها حمله خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه مسئولین امنیتی کشور بسیج و سپاه و نیروی انتظامی در کمین دشمن هستند و تسلط امنیتی که در کشور ما وجود دارد در اروپا نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: در کشور ما ده‌ها گروه تروریستی و داعش توسط مسئولین امنیتی دستگیر و خنثی شدند و ما با اقتدار عمل کردیم.

وی تصریح کرد: اگر در مقابل حمله دشمن در سوریه ایستادگی نکنیم و به داعش که در منطقه ترقه بازی می‌کند موشک نزنیم، آنها وارد کشور می‌شوند و با ما می‌جنگند که باید تلاش کنیم این اقتدار حفظ شود.

سپهر گفت: همه ما باید برای مقابله با دشمن آماده باشیم چون دشمن تصمیم گرفته مانع آرامش و دین ما شود.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه افزود: هر کس می‌تواند دستگیری و حمایت از محرومین را انجام دهد کمک کند و در صحنه حضور پیدا کرده و از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کند.

سپهر تصریح کرد: ادامه راه شهدا با تقویت مبانی اسلامی و انقلابی، استکبار ستیزی و عدم تبعیت از دشمن میسر می‌شود که از وظایف ما است.

وی در پایان گفت: آتش به اختیار یعنی تکلیف همه مردم ایران است در برابر زشتی‌ها و انحراف‌ها امر به معروف و نهی از منکر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا