سپاه پاسداران مایه عزت و اقتدار نظام است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در خطبه نماز جمعه این هفته گلوگاه با اشاره به سفر وزیر نیرو به مازندران خاطرنشان کرد: شهرستان گلوگاه نیز باید از آب سد گلورد سهم داشته باشد و این موضوع را به وزیر نیرو هم گفتم، سد گلورد برای منطقه شرق مازندران بسیار مهم است و آب کشاورزی این منطقه را تامین می‌کند.

وی افزود: کودکان و نوجوان را دریابید که اینها سرمایه‌های ما هستند و اگر اسلام را می‌خواهید باید کودکان را تربیت اسلامی کنیم.

امام جمعه گلوگاه تاکید کرد: اقتصاد کشور بیمار است و رهبر انقلاب برای این بیماری نسخه پیچیدند و آن هم اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی باور، برنامه و اجرا می‌خواهد.

میراحمدی گفت: اقتصاد مقاومتی باید متن انقلاب باشد نه حاشیه، از جمله حواشی که امروزه مطرح می‌کنند، مشروعیت ولایت فقیه را زیر سوال می‌برند، انقلاب اسلامی بدون ولایت فقیه به شورش سیاسی تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب بدون ولایت فقیه با انقلاب روسیه و فرانسه فرقی ندارد و ما انقلاب بدون ولایت فقیه را قبول نداریم.

امام جمعه گلوگاه از وضعیت بیکاری جوانان این شهرستان انتقاد کرد و تصریح کرد: عده ای دم از وحدت می‌زنند اما خطوط قرمز را رعایت نمی‌کنند، فتنه خط قرمز است. مقام معظم رهبری بر علیه فتنه حرف می‌زنند و عده‎ای با فتنه گرها عکس می‌گیرند.

میراحمدی به تخریب کنندگان سپاه در داخل کشور اعتراض کرد و گفت: عزت و اقتدار نظام از سپاه است و دشمنان از سپاه سیلی خوردند، پاسداران در سوریه به رگبار بسته می‌شوند و متاسفانه در اینجا نیز آنها را مظلومانه تخریب می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا