مثل بچه آدم

مدتی است توجه بیش از حد دولت به انرژی؛ سبب شد تا برخی از این انرژی‌ها برای ما قیافه بیایند، به همین دلیل و برای تنبیه این انرژی‌های اَخ و پیفی و شادی ملل ندار، دولت طی قراردادهایی مشغول تبعید آنها به خارج از کشور است.

ترتیب خروج انرژی‌ها از کشور:

انرژی هسته‌ای در کشور ما، چون باری بر دوش ملت بود، باید این بار بزرگ از روی دوش ملت برداشته می‌شد تا ما همچون سایر ملل، سبک بار و رها باشیم و استرس چرخیدن و نچرخیدن سانتریفیوژ و کم و زیاد شدن این چرخشگر‌های بیخود را نداشته باشیم.

درست است که کشور ما کشوری است کم آب، اما این‌طور ملتی نیستیم که منابع آب را در انحصار خود بخواهیم، هر جوری آبی که باشد، از آب مقطر تا آب سنگین اراک!

اصولاً مردم کشور ما، در مصرف قند، شکر و شیرینی‌جات افراط می‌کنند و آمار مبتلایان به دیابت در ایران رو به افزایش است، از همین رو پزشکان وجود کیک زرد را در کشور برای سلامتی مردم و علی‌الخصوص دیابتی‌ها مضر و مرگبار دانسته‌اند.

باید انرژی هسته‌ای که سبب استرس و بیماری است از کشور جمع می‌شد و این امر میسر نبود مگر با توافقی به نام برجام!

سال‌های متوالی‌ست که کشور ایران، از وجود منابع گازی رنج می‌برد، در جنوب ایران، شهرهایی وجود دارد که مردم به خاطر بوی گاز قادر به زندگی در آن نیستند.

به گفته پزشکان هرچیز گازداری برای سلامتی مضر است همچون نوشابه گازدار، دوغ گازدار و…

از همین رو برای سلامتی مردم کشور، باید منابع گازی زودتر تخلیه می‌شد و قرارداد کرسنت باعث شد که گاز زودتر از مرزها خارج شود و فضای دیگری مثل فضای کشور دشمن، یعنی ترکیه را آلوده کند.

در دولت حاضر، همواره سعی شده است تا کرامت انسان‌ها حفظ شود، اصلاً دلمان نمی‌خواهد کسی به خاطر هر چیزی، چه باارزش و چه بی‌ارزش به ما رو بیاندازد و ریش گرو بگذارد و این تن بمیرد بگوید و ما را قسم بدهد.

از طرفی، ما دشمنانمان را خوب می‌شناسیم و حتی حاضر نیستیم دشمنانمان به خفت و خاری بیفتند، ما منادی صلح و لبخند در دنیا هستیم، از همین رو نفت، این ماده کثیف و چرک و بو گندو که گفته شده جنگ‌های بسیاری بر سر آن رخ خواهد داد، و در کشور ما موجب زحمت فراوان در یک وزارتخانه شده است را طی قرارداد توتال، به دشمنانمان دادیم تا پیش خودشان حساب کنند و ببیند ما بدجنس و گدا نیستیم.

در قاموس ما گدابازی و خصاصت زشت و کار ناشایستی است، ما در جهان به ملتی سخاوتمند معروفیم.

اکنون، به جز برق، اگر انرژی دیگری در کشور باقی مانده است، خودش مثل بچه آدم بیاید و اعتراف کند تا ما بگردیم و یک کشور بیچاره پیدا کنیم و جهت اعزام به خارج برایش یک قرار داد غیرقابل فسخ بنویسیم.

ما نیاید نگران کمبود انرژی در کشور باشیم، دولت در نظر دارد برای جایگزینی انرژی‌های تبعیدی، نوشیدنی انرژی‌زا و انرژی‌دار وارد کشور کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا