منصوریان در تماس تلفنی با جپاروف چه چیزی گفت؟

سرور جپاروف، هافبک ازبکستانی که با تهدیدهای باشگاه استقلال به ایران بازگشت، روز گذشته (شنبه) با مسئولان این باشگاه مذاکراتی انجام داد. در جلسه دیروز، علیرضا منصوریان هم از ارمنستان به صورت تلفنی با جپاروف صحبت کرد. در این تماس تلفنی، سرمربی استقلال به هافبک ازبکستانی گفت که به او برای فصل آینده نیاز دارد و بهتر است در استقلال بماند.

جپاروف پس از شنیدن صحبت‌های منصوریان، نیازهایش را با مسئولان باشگاه استقلال در میان گذاشت و به صورت شفاهی توافقاتی صورت گرفت تا او فصل آینده در جمع آبی‌پوشان بماند. این در حالی است که لیست بزرگسالان استقلال پُر شده و اگر جپاروف بخواهد بماند، یک نفر باید از لیست کنار برود.

محسن کریمی که از ناحیه کتف مصدوم شده، احتمالاً برای مدتی دور از میادین خواهد بود و نام او به عنوان بازیکنی که قرار است تا نیم‌فصل از ترکیب خارج شود، مطرح شده است. هر چند که گفته می‌شود یکی دیگر از گزینه‌ها هرایر مگویان است که می‌تواند در لیست خروج قرار بگیرد.

جپاروف امروز (یکشنبه) راهی اصفهان شد تا بتواند نامه خروج از استان را بگیرد. این بازیکن نیم‌فصل دوم شانزدهمین دوره لیگ برتر را در سپاهان سپری کرده بود و نماینده اصفهان قصد داشت این بازیکن را برای فصل آینده هم در اختیار داشته باشد که با مخالفت باشگاه استقلال روبه‌رو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا