هاشمی: برگزاری انتخابات تیراندازی غیرقانونی است

سیدمهدی هاشمی درباره صحبت‌های امروز وزیر ورزش مبنی بر برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: اگر وزارت ورزش در این باره سوال و ابهامی دارد می‌تواند استعلام بگیرد. حکم دیوان چیزی نیست که بتوان آن را جعل کرد.

وی ادامه داد: مگر وزارت ورزش با حکم قبلی دیوان سرپرست فدراسیون را انتخاب نکرد؟ حالا حکم دیوان چیز دیگری می‌گوید. روز گذشته به من گفتند که حکم دیوان را تحویل بگیرم. حتی به من گفتند می‌توانم رونوشتی از آن را به فدراسیون و وزرات ورزش بدهم که آن کار انجام شده است.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر انتخابات برگزار شود مراجع بین‌المللی را در جریان می‌گذارید تصریح کرد: فدراسیون جهانی در جریان موضوع قرار گرفته است. من چنین کاری نمی‌کنم اما اگر از من بپرسند پاسخ می‌دهم. شکایتی به مراجع بین‌المللی نداشتم اما می‌توانم اعتراضم را توسط سازمان بازرسی یا مراجع قضایی مطرح کنم.

هاشمی درباره بازگشتش به فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: من برای مدتی در فدراسیون خواهم ماند اما اینکه چه مدت باشد هنوز تصمیمی نگرفتم. زمانی که به من گفتند از فدراسیون بروم خبر را روی سایت‌ها دیدم، وسایلم را برداشتم و بدون حرف رفتم. من از طریق رسانه‌ها حکم سرپرستی فدراسیون تیراندازی را دیدم. چطور ممکن است وزارت ورزش ابلاغ دیوان را در سایت‌ها ندیده باشد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوان اعلام کرده صلاحیت رسیدگی به مشکلات فدراسیون‌ها را ندارد تصریح کرد: حکمی که روز گذشته دیوان صادر کرده ابهامات سایر فدراسیون‌ها را هم رفع می‌کند که صلاحیت ورود به فدراسیون‌ها را ندارد.

وی افزود: وزارت اگر می‌خواهد انتخابات را برگزار کند این هم مثل کارهای غیرقانونی دیگری است که انجام می‌دهد بنابراین هر اتفاقی بیفتد وزیر مقصر است. حمایت از یک کاندیدای مشخص که دو سال فدراسیون پرمدال با عملکرد مثبت را دچار حاشیه کرده درست نیست. بعد هم وزارت می‌گوید دولت دخالتی در امور فدراسیون‌ها ندارد. کدام کار را باور کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا