رحیمی: امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی کشتی بگیرم

حسن رحیمی درباره تصمیم اعضای شورای فنی مبنی بر حضور او در انتخابی درون اردویی کشتی آزاد گفت: همیشه در سال‌های اخیر در مسابقات انتخابی شرکت کرده‌ام و به قانون احترام گذاشته‌ام و با همین فرآیند عازم مسابقات جهانی و المپیک شده‌ام.

وی ادامه داد: امسال به دلیل مصدومیت جدی که از ناحیه زانو برایم پیش آمد و کادر فنی نیز کاملا در جریان آن بودند با مجوز کمیسیون پزشکی در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی شرکت نکردم.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: به نظر اعضای محترم شورای فنی مبنی بر برگزاری مسابقات انتخابی احترام می‌گذارم و تلاش می‌کنم و امیدوارم با رفع مصدومیتم بتوانم در رقابت‌های جهانی نیز برای کشتی ایران مدال کسب کنم.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای از قول من می‌نویسند که بزرگان کشتی مانند استاد منصور برزگر و ابراهیم جوادی از نظر فنی مورد تایید من نیستند این در حالی است که این عزیزان با کلکسیونی از مدال‌های جهان و المپیک بهتر از من کشتی را می‌شناسند و در کشتی یاد گرفته‌ام باید همیشه حرمت بزرگتر را حفظ کنم.

وی در پایان گفت: حضور و علاقمندی مردم بزرگترین سرمایه ما کشتی‌گیران است و حضور آنها در سالن برگزاری مسابقات انتخابی نشان‌دهنده این امر بود و متاسفم به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این میدان بزرگ را از دست دادم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا