واکنش مربی استقلال به قرعه ‌آبی‌ها

بهتاش فریبا در خصوص قرعه‌کشی لیگ هفدهم و قرعه‌ای که نصیب استقلال شده است، اظهار داشت: به نظرم قرعه بدی نبود و من همیشه دوست داشتم قرعه ما با کار سخت شروع شود. دلم می‌خواست بازی‌های اول سخت باشد و فکر می‌کنم این اتفاق هم رخ داد چون ما در آبادان باید در گرمای بالای ۵۰ درجه به مصاف صنعت نفت برویم. از طرف دیگر در هفته‌های بعد به صورت پی در پی در تهران هستیم که این مسئله هم بد نیست.

وی در خصوص برگزاری دربی در هفته دهم گفت: به نظرم دربی زمان خوبی برگزار می‌شود و به قول قدیمی‌ها تیم‌ها در آن شرایط دیگر جا افتاده‌اند. از طرفی مربیان به تیم‌هایشان اشراف کامل پیدا کردند و من فکر می‌کنم دربی امسال دربی خوبی باشد.

فریبا در خصوص اینکه استقلال در نیم‌فصل اول از ۱۵ هفته تنها ۴ هفته خارج از خانه است، گفت: این مسئله هم خوب است هم بد. چون تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت امتیاز می‌دهند و از طرفی امسال شرایط لیگ به شکلی است که در نیم‌فصل اول هم کار مشکلی داریم. ضمن اینکه مربیان و بازیکنان مختلف در تیم‌ها جوان شده‌اند و امسال را کلا سال سختی می‌دانم.

مربی استقلال افزود: البته همه می‌دانند که قهرمانی در نیم‌فصل دوم به دست می‌آید ولی یک جورهایی اگر در نیم‌فصل اول امتیاز جمع کنیم ذخیره خوبی برای نیم‌فصل دوم خواهیم داشت. به طور مثال سال گذشته ما در نیم‌فصل دوم بیشتر امتیازات‌مان را در خارج از خانه گرفتیم و این مسئله قطعا می‌تواند به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که کی به اردوی آبی‌پوشان در ارمنستان اضافه می‌شود، گفت: من در فرودگاه هستم و به امید خدا تا ساعتی دیگر راهی ارمنستان خواهم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا