سلطانی‌فر: برنامه‌ای برای تغییر پولادگر نداریم

مسعود سلطانی‌فر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در خصوص نامه دیوان عدالت اداری و احتمال لغو انتخابات فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: هیچ نامه‌ای تا این لحظه به دست ما نرسیده است و انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که داورزنی اعلام کرده بود تا شنبه معرفی خواهند شد، گفت: انشاءالله که اعضا به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص انتخابات امروز عنوان کرد: از یک جهت خوشحالم که در مجمعی که بیشتر نفرات آن را مردان تشکیل می‌دادند یک خانم رای آورد. این نشان می‌دهد که بانوان ما این توانایی را دارند که اگر از یک شرایط برابر بهره‌مند شوند بتوانند پیروز بیایند. رویکرد دولت همین است که موانع حضور بانوان در مسابقات مختلف و مدیریت‌ها را برطرف کنیم و شاید در آینده از بانوان در مدیریت‌های استانی استفاده شود. امروز هم یک خانم انتخاب شد و امیدواریم در دوره مدیریت او بتوانیم خبرهای خوشی را از ژیمناستیک داشته باشیم.

سلطانی‌فر درباره مشکلات اخیر بین کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی و کنار گذاشته شدن دبیر فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع را از رئیس فدراسیون سوال کنید.

وی در خصوص موضوع عدم واریز پول به حساب کمیته ملی المپیک در سال ۹۶ گفت: ما صحبت‌هایی با برنامه بودجه داشته‌ایم و انشاءالله که این موضوع نیز محقق شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره نامه تعدادی از اعضای جامعه تکواندو گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای تغییر رئیس فدراسیون نداریم ضمن اینکه باید بگویم نتایج تکواندوکاران در مسابقات قهرمانی جهان خیلی هم ناامیدکننده نبود. هیچ رشته‌ای را نمی‌توان پیدا کرد که در آن هر ساله یک کشور در آن قهرمان شود، اینکه ما موفق به کسب مدال طلا نشدیم خوب نیست اما در رده سوم دنیا قرار گرفتیم درست است که نسبت به گذشته افت داشتیم اما ناامید کننده نیست. تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴، ۷ گل از آلمان دریافت کرد و حتی در رده بندی هم شکست خورد منظور من این است که نمی‌توان همیشه قهرمان شد.

سلطانی‌فر در پایان درخصوص عیادت از کیمیا علیزاده گفت: بیماری این ورزشکار نگران‌کننده نیست، من هم به عیادت او رفتم و از نزدیک در جریان روند درمانی‌اش قرار گرفتم، سلامتی علیزاده فوق‌العاده حائز اهمیت است و برایش آرزوی موفقیت دارم، طبق صحبت‌هایی که داشتیم او ظرف ۲، ۳ هفته آینده سلامتی‌اش را بازخواهد یافت، من همچنین از او قول مدال طلا در المپیک را نیز گرفتم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا