نماینده مردم شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

برپایی موکب خطه مبارک شهرستان فریدونکنار در کربلا

 

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با بصیرنیوز از برپایی موکب خطه مبارک شهرستان فریدونکنار در ایام اربعین در شهر کربلا خبر داد و اظهار کرد: ورود فریدونکنار و جوانان فریدونکناری در این اقدام ویژه و بین‌المللی جای بسی خوشحالی دارد.

وی با اشاره به اینکه باید در آغاز این کارها به چند نکته توجه کنیم تا در آینده از انجام کارهای خود پشیمان نشویم، خاطرنشان کرد: برای شروع این کار باید از تجربه دیگر استان‌ها در زمینه برگزاری ستاد اربعین استفاده کنیم.

نماینده مردم بابلسر فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به نکات آماری در برگزاری مراسم ستاد اربعین، تصریح کرد: گام دوم برای برگزاری ستاد اربعین این است که به آمار اولیه برای پذیرا شدن مهمان توجه داشته و نکته سوم بحث پشتیبان مالی است که بسیار حساس بوده است.

نانواکناری افزود: بحث دیگر تجهیزات مورد نیازی است که باید از استان های دیگر تهیه شود و در همین راستا همه اعضای ستاد باید برنامه‌ریزی دقیق و اقداماتی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به پیش بینی ۵۰۰ هزار نفری مردم در این کار، گفت: اصل موضوع قابل تایید است و با این نگاه مسئولان باید جلسات ستاد اربعین را به طور متداوم داشته تا در این کار نهایت موفقیت را حاصل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا