افتخاری: دربی برگزار می‌شود

، سید رضا افتخاری  ضمن تایید برگزاری این مسابقه درخصوص علت تاخیر در انجام آن گفت:«ابتدا قرار بر این بود که بازی در همان تاریخ تعیین شده یعنی ٢٥ تیرماه برگزار شود اما برخی اتفاقات که غیرمترقبه بودند و خارج از پیش بینی های ما مثل اتفاقات کشور آلمان، باعث شد زمان را از دست بدهیم. بعد از همفکری های صورت گرفته و به این جهت که هموطنان خارج ازکشور هم بتوانند خود را به تماشای این مسابقه برسانند و هماهنگی های لازم با صدا وسیما هم انجام شود، جمع بندی ما این شد که بازی در تاریخ ٣١ تیرماه برگزار شود. به این ترتیب تیم استقلال با پایان اردوی ارمنستان به ایران بازخواهدگشت و پس از استراحت و تدابیر لازم راهی آلمان خواهد شد.» افتخاری تاکید کرد این بازی ویژه و تاریخی می تواند منشا اثر مالی برای اینده مالی باشگاه استقلال باشد.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های این مسابقه خاص، تمام تمهیدات برای سود حداکثری باشگاه در زمینه مالی دیده شده است. بدون شک باشگاه استقلال هرگز تحت فشار و یا خواست غیر منطقی به انجام کاری آن هم خلاف منافع باشگاه تن نخواهد داد. با توجه به منافع مالی و آینده باشگاه در خصوص برگزاری دربی پایتخت در کشور آلمان، شریک تجاری ما نقش هماهنگ کننده این مسابقه را بر عهده دارد و موظف است حداکثر درآمد را برای باشگاه تامین کند. اتفاقی که می تواند در پایان فصل نقل و انتقالات و شروع لیگ کمک شایان توجهی برای باشگاه باشد و به همین دلیل هم ازهواداران عزیزمان می خواهیم با تمام وجود از این طرح حمایت کنند.
مدیرعامل باشگاه استقلال با قدردانی از تمام کسانی که درانجام این پروژه بزرگ نقش داشتند، اظهار داشت:«از وزارت محترم امور خارجه، وزارت محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال آلمان، سفارت آلمان در ایران، سفارت ایران در آلمان، فدراسیون فوتبال ایران و البته صدا و سیما که دست همکاری ما را فشردند تا این پروژه به سرانجام برسد هم تشکر و قدردانی می کنم.
افتخاری همچنین اعلام کرد تنی چنداز پیشکسوتان باشگاه برای همراهی تیم دراین سفر حضور خواهند داشت که به منظور قدردانی از زحمات ایشان انجام می شود.
مدیرعامل باشگاه در پایان درخصوص زمان انجام این سفر گفت:کاروان تیم استقلال روز پنجشنبه راهی آلمان خواهد شد، روز شنبه و در شهر بیله فلد بازی خود را انجام خواهد داد و یکشنبه به ایران بازخواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا