ناامیدی مورینیو از جذب موراتا

رونالدو ۳۲ ساله طی ماه گذشته بار ها با شایعات بازگشت به منچستر یونایتد مواجه شد، اما مورینیو پس از پیروزی ۵-۲ شنبه شب تیمش مقابل لس آنجلس گلکسی به خبرنگاران گفت:هرگز در این باره فکر نکرده ایم چون او بازیکن خیلی مهمی برای باشگاه خود به شمار می رود که قدرت مالی زیادی هم دارند.

نتوانستیم هیچ گونه دلیلی برای امکان جدایی رونالدو از رئال مادرید پیدا کنیم. من مدافع باشگاه خود هستم و وقت خود را برای مأموریت های غیرممکن تلف نمی کنم.

مربی پرتغالی در ادامه راجع به آلوارو موراتا که مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته بود اما در نهایت با درخواست ۸۰ میلیون پوندی رئال مادرید، از خرید او منصرف شد و با ۷۵ میلیون پوند روملو لوکاکو را به خدمت گرفتند نیز گفت:

این سؤال را باید از فلورنتینو پرز [رئیس باشگاه رئال مادرید] بپرسید. او متعلق به رئال مادرید است. آنها تصمیمی گرفتند و ما به توافق نرسیدیم. به همین سادگی؛ مایه تأسف است. او بازیکنی است که با من به ترکیب اصلی راه یافت. ما علاقه خاصی به او داریم و بازیکن ویژه ای است. از تماشای روند پیشرفتش در یوونتوس و رئال مادرید لذت می بردم. همینطور است. فکر نمی کنم عاقبتی با ما داشته باشد.

آقای خاص در مورد اولین بازی روملو لوکاکو با پیراهن این تیم نیز گفت:لوکاکو مرد بزرگی است و با پشت خود به مدافعان حریف بازی می کند. نکته خوبی که امروز دیدم، این بود که او یک بازیکن در خدمت تیم است. او خودخواه نیست و وسواس گلزنی ندارد. او نگران خودش نبود، و به فکر بهبودی تیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا