کنایه کارلوس پویول به رئالی‌ها

کارلس پویول، کاپیتان پیشین بارسلونا در یک برنامه رادیویی در اسپانیا از آن دسته از کسانی که اهمیت قهرمانی فصل گذشته بارسا را با دو قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان مقایسه می‌کنند و آن را زیر سؤال می‌برند، انتقاد کرد.

پویول به کادنا کوپه گفت: هنوز یادم نرفته است آن سال‌هایی که در مادرید برای بردن جام حذفی اسپانیا جشن و پایکوبی می‌کردند در حالی که ما همان فصل لالیگا و لیگ قهرمانان را برده بودیم. من فکر می‌کنم که تمام جام‌های به نوبه خودشان باارزش هستند و جام حذفی که بارسلونا فصل گذشته برد هم مهم بود. حالا فصلی جدید آغاز شده است و ما باید ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پویول سپس به هم‌تیمی سابقش ژاوی هرناندس که اخیراً با انتقاد از جدا شدن دو بازیکن آکادمی لاماسیا از جمع آبی‌و‌اناری‌ها گفته بود اگر روزی سرمربی بارسلونا شود هرگز به بازیکنانی که این تیم را به بهانه دست آوردن فرصت بیشتر بازی در تیم‌‌های دیگر ترک کنند اجازه بازگشت به نوکمپ نمی‌دهد، پاسخ داد.

مدافع میانی اسپانیایی پیشین بارسلونا اظهار داشت: این هم یک عقیده است که باید به آن احترام گذاشت. به نظر من نباید کلی به موضوع نگاه کرد بلکه باید شرایط هر کدام از آنهایی که می‌روند را مورد به مورد بررسی کرد. اگر شما بازیکنی را نیاز داشته باشد و او برود، مثلاً در مورد جرارد پیکه که عملکردش تماشایی بوده است، پس ما دوباره نباید با او قرارداد می‌بستیم. من اما می‌گویم که ما باید دوباره با پیکه قرارداد می‌بستم و حتی بیشتر از قبل به او حقوق می‌دادیم.

یکی از دو بازیکنی که ژاوی از آنها به خاطر ترک بارسلونا انتقاد کرد اریک گارسیا است که پویول نقش مدیر برنامه‌های او را ایفا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا