مسئول بسیج سازندگی سپاه فریدونکنار خبر داد

اعطای تسهیلات اقتصادمقاومتی به ۱۲۰ نفر از فعالان اقتصادی در فریدونکنار

بصیر، روح‌الله باقری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصادمقاومتی زمینه رشد و خوداتکایی را در جامعه تقویت می‌کند و موجب پیشرفت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای فشار اقتصادی علیه ایران به کار گرفته‌اند، لازم است که آحاد جامعه با پیروی از منویات رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریدونکنار با بیان اینکه سپاه پاسداران همیشه از طرح‌های اقتصادمقاومتی حمایت کرده است، تصریح کرد: یکی از نهادهایی که تمام تلاش خود را برای ترویج و حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی به کارگرفته است سپاه پاسدارن بوده است.

باقری یادآور شد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریدونکنار در سال ۹۵ به ۱۲۰ نفر از افرادی که در زمینه اقتصادمقاومتی دارای طرح بودند، تسهیلات اعطا کرد.

وی با اشاره به اینکه هر شهرستان برای خود قطب مصوب در زمینه اقتصادمقاومتی دارد گفت: قطب مصوب فریدونکنار شیرینی خانگی اعم از قطاب، ساقه عروس و آب‌دندان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه فریدونکنار اظهار کرد: پرورش ماکیان، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش اردک، قارچ، بلدرچین، ماهی و صنایعی همچون چرم دوزی، گلیم‌بافی و قالی‌بافی از جمله زمینه‌های اقتصاد مقاومتی بودند که شامل دریافت تسهیلات شدند.

باقری خاطرنشان کرد: تسهیلات اعطایی اقتصادمقاومتی با توجه به طرح‌ها از مبلغ ۳۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون با سود ۱۸ درصد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا