تعداد لژیونرهای هندبال به عدد ۱۰ رسید

فصل نقل و انتقالات هندبال در اروپا و ایران در حالی سپری می‌شود که بازیکنان ایرانی با پیشنهادهای زیادی از سوی باشگاه‌های خارجی رو‌به‌رو هستند. محسن باباصفری، سعید حیدری‌راد، برادران استکی، علیرضا موسوی، شاهو نصرتی، سجاد ندری، افشین صادقی، امین یوسف‌نژاد و پویا نوروزی از جمله بازیکنان ایرانی هستند که در این فصل در اروپا حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش محسن باباصفری، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی کشورمان برای یکسال با تیم هندبال استوا بخارست رومانی قرارداد بست. او در فصل قبل عضو تیم هندبال گزتپه ترکیه بود که با کسب ۲۲ امتیاز بعد از بشکتاش و بیگوز در جایگاه سوم سوپر لیگ هندبال ترکیه قرار گرفت و به چلنج کاپ اروپا راه یافت. تیم استوابخارست در فصل گذشته دیگر لژیونر ایران شاهو نصرتی را دراختیار داشت.

تیم هندبال دینامو بخارست رومانی که در فصل پیش با حضور علیرضا موسوی، الله‌کرم استکی و سجاد استکی توانست در ناسیونال لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ  به مقام قهرمانی دست یابد، قراردادش را با ۳ بازیکن ایرانی خود تمدید کرد. دینامو بخارست علاوه بر تمدید قرارداد با سه تفنگدار ایرانی خود با سعید حیدری‌راد، دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران هم قرارداد بست.

پویا نوروزی، لژیونر هندبال ایران نیز در حال حاضر در سوئیس به سر می‌برد و از حدود دو ماه دیگر و با شروع فصل جدید لیگ هندبال این کشور برای باشگاه شافهازن بازی خواهد کرد. نوروزی با باشگاه برگیشر اسپانیا قرارداد یکسال و نیمه داشت که با پرداخت مبلغی از سوی باشگاه سوئیسی این انتقال انجام شد.

شاهو نصرتی ملی پوش ایرانی برای این فصل به تیم باشگاهی کالاراشا رومانی پیوست. تیم کالاراشا از تیم های خوب لیگ رومانی است که در فصل گذشته به عنوان سوم دست یافت.

سجاد ندری بازیکن فصل گذشته مس کرمان و افشین صادقی بازیکن تیم گاسوو سوئیس بعد از شرکت در تست تیم بیکوز و توافق با مسئولین باشگاه به مدت یکسال با این تیم استانبولی حاضر در لیگ ترکیه  قرارداد امضا کردند. تیم بیکوز سال گذشته در لیگ ترکیه دوم شد و امسال در جام اروپا حضور دارد.

امین یوسفی‌نژاد، دیگر ملی پوش هندبال کشورمان که سال گذشته در نخستین تجربه اروپایی خود همراه تیم متالورگ مقدونیه در جام باشگاه‌های اروپا هم حضور داشت به دلیل مشکل ویزا نتوانست به قرارداد ۴ خود متعهد بماند و در این فصل پیراهن تیم پوگون، تیم ششم لیگ هندبال لهستان را بر تن خواهد کرد و برای انجام توافقات نهایی به زودی با مسئولین این باشگاه دیدار خواهد کرد.

محمد علی قاسمی، آقای گلی لیگ برتر هندبال در دو فصل گذشته،  علی رحیمی، بازیکن فصل گذشته مس کرمان، کامران نصرتی، امید سه کناری از نوین قطره مرودشت و مهرداد صمصامی و مجتبی حیدرپور، بازیکنان فصل گذشته تیم شهرداری کاشان شش بازیکن تیم ملی هندبال هستند که با عقد قرارداد با تیم هندبال نفت و گاز گچساران، این تیم را در جام باشگاه‌های جهان همراهی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا