شکست استقلال در آبادان

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته اول هفدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۲۱ امشب (جمعه) در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل دقیقه ۱۸ کرار جاسم از روی نقطه پنالتی یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت آبادان

ناصر سالاری، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی (۲۴ – محسن حمیدی)، حسین بغلانی، حسین ساکی،مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرارجاسم(زبیر نیک نفس ۷۵)، محمد شادکام، امید جهانبخش(۶۰- فرید کریمی)و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب استقلال

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، عظیم گوگ، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، خسرو حیدری، حسن بیت‌سعید(سرور چپاروف ۵۷)، داریوش شجاعیان، جابر انصاری (۷۲ – علی قربانی) و سجاد شهباززاده(یعقوب کریمی ۸۷)
سرمربی: علیرضا منصوریان

اخطار

شادکام (۴۱) از صنعت نفت آبادان

شرح گل

۱-۰ (صنعت نفت): کرار جاسم در دقیقه ۱۷ ضربه پنالتی اش را برخلاف جهت حرکت دروازه بان استقلال وارد دروازه کرد.

شرح بازی:

تیم فوتبال صنعت نفت در همان ابتدای بازی کاملا برتر نسبت به استقلال در زمین حاضر شد. پرس شدید بازیکنان صنعت نفت روی خط دفاع استقلال در ۲۵ دقیقه اول بازی باعث شد که آبی‌ها در دقایق ابتدایی هرگز نتوانند از خط دفاع توپ را به خط هافبک برسانند. صنعت نفت در ۱۵ دقیقه اول می‌توانست یکی، دو گل به استقلال بزند و در نهایت خطای بچگانه عظیم گوگ روی شیمبا در دقیقه ۱۷ باعث شد تا کرار جاسم تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. کرار در نیمه اول بازی نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و بارها شیمبا را در موقعیت گلزنی قرار داد که با بدشانسی این موقعیت‌ها از دست رفت تا آبی‌های تهرانی در نیمه اول بیش از یک گل دریافت نکنند.
آبی‌ها در ۱۰ دقیقه  پایانی نیمه اول بر بازی مسلط شدند اما موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نشد تا شاگردان منصوریان امیدوار به تغییر نتیجه در نیمه دوم باشند.

دقایق حساس

دقیقه ۷: ضربه ایستگاهی کرار ار فاصله ۴۰ متری به زیبایی هرچه تمام تر به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۹: پاس فوق العاده کرار، شیمبا را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد با تکل زیبای پژمان منتظری این موقعیت فوق العاده را از صنعت نفت گرفت.

دقیقه ۱۰: شوت محمد شادکام روی ارسال کرار را عظیم گوگ از روی خط بیرون کشید.

دقیقه ۱۳: شیمبا در موقعیت کاملا  مشکوک در محوطه جریمه زمین خورد اما داور در تصمیمی بحث برانگیز این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

دقیقه ۱۵: پاس کرار توپ را در موقعیت خوب به شیمبا رساند و خطای عظیم گوگ باعث شد داور این بار این صحنه را پنالتی اعلام کند.

دقیقه ۲۰: ضربه حسن بیت سعید از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: شوت بیت سعید از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان سالاری قرار گرفت.

دقیقه ۳۵: سانتر خسرو حیدری به روی دروازه در یک رفت و برگشت به بیت سعید رسید اما ضربه او به آرامی در دستان سالاری قرار گرفت.

دقیقه ۴۰: شادکام از سمت راست خط دفاع استقلال را به هم ریخت و پاس او به شیمبا نرسید و آبی ها شانس آوردند که برای دومین بار دروازه شان  باز نشد.

دقیقه ۴۲: سانتر خسرو حیدری را سالاری به اشتباه جلوی پای شهباززاده انداخت اما زاویه بسته شد و این مهاجم نتوانست از فرصت بدست آمده به خوبی استقاده کند.

دقیقه ۷۰: شمیبا از سمت راست دفاع استقلال را به هم ریخت اما مهدی رحمتی زاویه را بست و اجازه نداد ضربه او وارد دروازه شود.

دقیقه ۷۹: سانتر خوب وریا در موقعیت خوب به قربانی رسید اما مدافع صنعت نفت اجازه زدن ضربه را به او نداد.

دقیقه ۸۵: شیمبا به زیبایی پژمان منتظری را جا گذاشت و با مهدی رحمتی تک به تک شد اما دروازه بان استقلال به خوبی زاویه او را بست و شوت برگشتی را هم به زیبایی از کریمی گرفت.

دقیقه ۹۲: سانتر یعقوب کریمی با دخالت مدافعان صنعت نفت به کنار دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه نداشت.

در نهایت این دیدار با همان تک گل کرار به پایان رسید تا شاگردان منصوریان لیگ هفدهم را با یک باخت آغاز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا