آغاز نام نویسی سفر به عتبات برای ایام عرفه

نظافتی از ثبت‌نام عتبات برای ایام عرفه در روزهای آتی خبر داد و گفت: امسال بیش از ۴۰ هزار نفر زائر ایرانی، روز عرفه در کربلای معلی حضور خواهند یافت.

حسن نظافتی گفت: ثبت نام متقاضیانی که از تاریخ ۱۵ مرداد تا پایان شهریور ماه قصد سفر به عتبات عالیات را دارند از امروز (یکشنبه) آغاز شد.

وی با اشاره به قیمت این دوره از ثبت نام‌ها گفت: تغییر چندانی در قیمت‌ها حاصل نشده است، همچنین ما منتظر هستیم تا کشور عراق قیمت نهایی را اعلام کند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، اظهار داشت: تعداد١٠٠ تا١٢٠ هزار نفر در این دوره به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که از این تعداد ٤٠ هزار نفر در مراسم عرفه شرکت خواهند کرد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت بیان کرد: سازمان حج و زیارت آمادگی افزایش تعداد زائران اعزامی به عتبات عالیات را دارد.

نظافتی با اشاره به اعزام‌های دانشجویی و دانش آموزی خاطرنشان کرد: در این دوره از اعزام‌ها به عتبات عالیات هم اعزام دانش آموزی و هم اعزام دانشجویی داریم و قیمت در نظر گرفته شده برای سفر این دسته از زائران کمتر از میزان هزینه دریافتی از سایر زائران است.

وی در ادامه افزود: اجرای مراسم‌های ویژه‌ای از جمله بازدید از منزل امام خمینی(ره) را برای زائران دانش آموزش و دانشجو پیش بینی کرده‌ایم.

نظافتی با اشاره به اعزام‌های دانش آموزی گفت: نوجوانانی که در مقطع تحصیلی راهنمایی و بالاتر از آن هستند در ثبت نام دانش آموزی اعزام به عتبات عالیات در اولویت قرار دارند و باید به همراه مربی و یا یکی از والدین خود به عتبات عالیات اعزام شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا