خوش‌خبر: احتمال حذف عادل غلامی از تیم ملی وجود دارد

تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران با قهر کردن عادل غلامی مدافع وسط با تجربه تیم ملی همراه بود. امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این مورد اظهار داشت: تمام بازیکنان در طول اردوها به طور کامل در اختیار کادر فنی بودند و همه جلسات تمرین بدون هیچگونه حاشیه‌ای سپری شد. نکته‌ای که در طول تمرینات به عنوان نقطه قوت اردوها می‌توان از آن نام برد نظم و دیسیپلین حاکم بر اردو بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در آخر تمرین امروز و در حالی که تنها یک روز به اعزام تیم به اردوی تدارکاتی ترکیه باقی مانده درگیری لفظی مختصری بین عادل غلامی و یکی از بازیکنان پیش آمد. متاسفانه عادل حرکت خوبی انجام نداد و به حالت قهر تمرین تیم را ترک کرد. به اعتقاد کادر فنی به ویژه شخص کولاکوویچ یکی از بزرگترین اشتباهاتی که او می‌توانست انجام دهد همین حرکت بود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برای ما مقصر اصلا مهم نیست و نکته مهم قضیه این است که ایشان تصمیم درستی در لحظه‌ای که عصبانی شد نگرفت. او می‌بایست صبر می‌کرد و منتظر اتمام تمرین می‌شد، سپس مشکل خود را با کادر فنی مطرح می‌کرد و مثل سال‌های گذشته که ما مشکلات را بطرف می‌کردیم به این مورد هم رسیدگی می‌شد. ما انتظار داشتیم این مشکل خیلی ساده بطرف شود و مثل همیشه دوستی و اتحاد حرف اول را در اردوی تیم ملی بزند.

خوش‌خبر تصریح کرد: کادر فنی و کلاکوویچ مجبور هستند در حال حاضر تصمیم بسیار سختی بگیرند. ما تصمیم‌گیری در این موضوع را به فردا موکول کردیم تا در این فرصت قضیه را به درستی بررسی کنیم.

وی ادامه داد: چیزی که ممکن است و حتی خود من هم بر آن اصرار دارم این است که عادل غلامی به خاطر درآوردن پیراهن تیم ملی و ترک تمرین جریمه بسیار سنگینی را متحمل خواهد شد. درجه و میزان این تنبیه را فردا اعلام خواهیم کرد. ما فرصتی تا ترک ایران برای اردوهای تدارکاتی نداریم و تعجب ما این است که عادل غلامی که یکی از منظم‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین بازیکنان حاضر در اردوهای تیم ملی تاکنون بوده چرا چنین تصمیمی‌ گرفته است. او بازیکن بسیار مثبتی برای تیم ملی بود ولی نمی‌دانم چرا از نظر روحی و روانی ناگهان درگیری پیدا کرد و چنین تصمیمی گرفت. تصور این که بازیکنی در یک دیدار رسمی چنین عکس‌العملی داشته باشد و با در آوردن پیراهن خود و بازی را ترک کند برای ما قابل تصور نیست.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: یکی از گزینه‌های ما برای برخورد با عادل غلامی حذف او از تیم ملی است. تحلیل کلاکوویچ هم این است که او عادل را از تیم ملی کنار نگذاشته، بلکه خودش اردو را ترک کرده است. اگر ما از این مسئله به سادگی عبور کنیم اداره کردن تیم در مراحل بعدی سخت خواهد شد.

خوش‌خبر اظهار کرد: خوشبختانه ما اسامی نهایی بازیکنان را هنوز اعلام نکرده‌ایم و این فرصت را داریم تا در صورت خط خوردن عادل غلامی بازیکن دیگری را جایگزین او کنیم. من اصلاً دوست نداشتم که کار به اینجا کشیده شود. ولی وقتی می‌بینم که کلاکوویچ برای حفظ نظم و مصالح تیم ممکن است چنین تصمیمی بگیرد از او حمایت خواهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا