آشوری: منتشر کننده عکس عرق ملی نداشته

تیم ملی کاراته ایران با حضور ۵ ملی‌پوش در بخش مردان و بانوان در دهمین دوره بازی‌های جهانی ورلدگیمز لهستان حضور پیدا کرد که حاصل تلاش ملی‌پوشان در تاتامی لهستان یک مدال طلا و ۴ نقره بود که این نتیجه برای خانواده کاراته نتیجه قابل قبولی است. متاسفانه این روزها شاهدیم که عکس‌ خوابیدن ملی پوشان در پیاده‌روی راه آهن شهر “ورشو” لهستان در فضای مجازی منتشر شده که این موضوع شادی کام همه خانواده بزرگ کاراته را تلخ کرده است.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در واکنش به بی‌اخلاقی که از سوی برخی افراد در سفر کاراته‌کاران به لهستان انجام شده گفت: بنده به همراه ذبیح‌الله پورشیب و مسئول روابط عمومی ناچار بودیم به دلیل اینکه ویزای کشور فرانسه را داریم از طریق این کشور راهی محل برگزاری مسابقات شویم. درواقع گروه اعزامی به محل برگزاری مسابقات به دو دسته تقسیم شد که ما سه نفر در گروه اول قرار داشتیم و نفرات باقی مانده در گروه دوم از طریق کشور اوکراین وارد کشور لهستان شدند؛ متاسفانه عکسی که از ملی‌پوشان منتشر شده از گروه دوم بوده که واقعا این کار غیراخلاقی بوده است. بنده این بی‌اخلاقی را محکوم می‌کنم.

وی در ادامه افزود: این کار اصلا کار درستی نبوده است، کسی که این کار را انجام داده نه عرق ملی داشته؛ نه اعتقاد الهی. در هر صورت خداوند فرموده که باید ما ستارالعیوب باشیم. عرق ملی هم که می‌گویم واقعا کسی که این کار را انجام داده عرق ملی نداشته است. سوال من این است که چرا اجازه ندادند خانواده بزرگ کاراته از این موفقیتی که بدست آمده شادمان باشد. این کار کام خانواده کاراته را تلخ کرد و همه از این موضوع ناراحت هستند. نمی‌دانم چرا آنهایی که این کار را کردند نمی‌توانند این پیروزی‌ها را ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا