چه کسی سرپرست فدراسیون بوکس می‌شود؟

روز گذشته احمد ناطق نوری در محل وزارت ورزش و جوانان حاضر شد و استعفای خود از ریاست فدراسیون بوکس را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

سلطانی‌فر نیز پس از قبول استعفای ریاست فدراسیون بوکس ضمن تشکر از زحمات شایان توجه سال های طولانی احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس، عنوان “ریاست افتخاری فدراسیون بوکس” را به وی اعطا نمود!

با این وجود بحث انتخاب سرپرست برای فدراسیون بوکس سوژه اصلی این فدراسیون است. طبق آیین نامه جدید انتخابات فدراسیون های ورزشی بعد از کناره رفتن رئیس فدراسیون، نایب رئیس به طور اتوماتیک وار به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی خواهد شد اما از آنجا که روح ا… حسینی نائب رئیس فدراسیون بوکس خود سودای ریاست و ثبت نام در انتخابات آتی فدراسیون در سر دارد و طبق قانون حضور سرپرست فدراسیون ها در انتخابات ممنوع است، از همین رو باید فرد دیگری به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس معرفی شود.

امروز از راهروهای وزارت ورزش و جوانان خبر رسید که ظاهرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان افشین داوری رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس مدنظر دارند.

طبق آخرین خبرها، با حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره پرسپولیس و بهروز منتقمی عضو اسبق هایت مدیره سرخ‌ ها نیز برای سرپرستی در فدراسیون بوکس صحبت‌هایی شده بود اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوان بر روی نام افشین داوری رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به جمع بندی نهایی رسیده و قرار است نام او به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بوکس اعلام شود.

قرار است بهار سال ۹۷ انتخابات ریاست فدراسیون بوکس برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا