تغییر در خط دفاعی تراکتور برای بازی با پرسپولیس

تراکتورسازی از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میزبان پرسپولیس خواهد بود.

سینا عشوری با توجه به مصدومیتی که دارد، نمی‌تواند تراکتورسازی را در این دیدار همراهی کند. او در دیدار گذشته تیمش در پست دفاع وسط بازی می‌کرد، اما با توجه به غیبت این بازیکن، محمد ایران‌پوریان زوج محمدرضا مهدی‌زاده در دفاع وسط خواهد شد.

امیر نصرآزادانی، پدیده جوانی که سال گذشته در تراکتورسازی حضور داشت و در دیدارهای گذشته این تیم برای دقایقی به میدان رفته بود، در این دیدار به‌عنوان دفاع راست جدید تراکتورسازی به کار گرفته خواهد شد. محمد نادری نیز همانند دیدار گذشته، در پست دفاع چپ به میدان می‌رود.

مهدی کیانی به همراه علی طاهران دو هافبک‌ دفاعی تراکتورسازی خواهند بود. گل‌محمدی همچنین قصد دارد از محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی در دو طرف خط هافبک استفاده کند. احتمال حضور ابراهیمی در سمت راست وجود دارد، چون ممکن است با توجه به حضور نصرآزادانی جوان در دفاع راست، قدرت نفوذ تراکتورسازی از این جناح پایین بیاید و گل‌محمدی بخواهد با استفاده از ابراهیمی، این ضعف را برطرف کند. با این وجود، شهرام گودرزی هم به سمت چپ می‌رود.

در صورتی که گل‌محمدی بخواهد با سیستم ۲-۴-۴ بازی کند، مهدی شریفی فیکس می‌‌شود و به همراه فرزاد حاتمی، زوج خط حمله تراکتورسازی را تشکیل می‌دهد. این در حالی است که زوج طارمی – منشا هم در خط حمله پرسپولیس حضور خواهند داشت. البته اگر منشا از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود. در صورتی که بازی با تک مهاجم در برنامه تراکتورسازان باشد، محمد نوری در خط هافبک به ابراهیمی و گودرزی کمک می‌کند تا حاتمی تک مهاجم تیم تبریزی مقابل پرسپولیس باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا