فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

آموزش در فریدونکنار باید به جایگاه واقعی خود برسد

بصیر، حسین منفردی در جمع مسئولان فریدونکنار با اشاره به پیشرفت و انسجام مسائل آموزشی در این شهرستان، اظهار کرد: همکاری امام جمعه فریدونکنار در راستای مسائل آموزشی اداره‌ها، انسجام و وحدتی بوده که میان مدیران و دستگاه های اجرایی رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش فریدونکنار در زمینه فرهنگی و تربیتی در جایگاه ویژه‌ای قرار گرفته و امیدواریم که آموزش در فریدونکنار به جایگاه واقعی خود برسد تا بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بیکاری برطرف شود.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: توجه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش فریدونکنار در راستای داشتن شهر خوب، عمران و آبادانی و کنترل روحی و روانی مردم موثر بوده است.

منفردی یادآور شد: تلاش آموزش و پرورش، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه سازماندهی امکانات به ویژه ارتقا کمی و کیفی سطح آموزش در شهرستان بوده است.

وی به ارتقا کمی و کیفی آموزش در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: تلاش مسئولان از جمله ریاست آموزش و پرورش فریدونکنار برای انسجام و هماهنگی در مسائل آموزشی قابل ستایش است.

فرماندار فریدونکنار گفت: راهیابی گروه سرود کرال به مسابقات کشوری و کسب رتبه دوم کشور و کسب رتبه‌های جهانی و بین‌المللی پژوهش سرای فریدونکنار از جمله اقداماتی بوده که در این شهرستان مورد توجه قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا