آزاده نامداری سوژه «خندوانه» شد! +عکس

شب گذشته آخرین برنامه از سری استندآپ‌های خنداننده‌شو در مرحله نیمه نهایی روی آنتن رفت. مجید افشاری از گروه حسن معجونی و سیده مریم کشفی از گروه شقایق دهقان استندآپ‌های خود را اجرا کردند.

در این برنامه که احسان کرمی اجرای آن را بر عهده داشت، دو مستند ساخته شده توسط محمود کریمی درباره دو کمدین شرکت کننده یعنی مریم کشفی و مجید افشاری پخش شد.
 خندوانه
قرعه اجرای اول به مجید افشاری افتاد و این کمدین به روی صحنه آمد.

شوخی‌های متن مجید افشاری نکته‌های بسیاری داشت. او در استندآپ خود با زبان طنز و با شوخی‌های بسیار به معضلات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اخیر اشاره کرد. افشاری در بخشی از اجرای خود به حواشی این روزهای آزاده نامداری اشاره کرد و گفت: «پدرم به من می‌گفت سوئیس نرو. اگر رفتی تو پارک نرو؛ تو سوئیس بادهای خیلی شدیدی می‌آید همه چیز آدم می‌افتد!»

شقایق دهقان درباره اجرای مجید افشاری گفت: «شوخی‌هایت سر فرصت و درجه یک است. ارجاع به استندآپ‌های قبل به شدت با مزه است.»

رامبد جوان گفت: «دمت گرم خیلی خیلی بامزه بود و خیلی خندیدیم. هم خیلی باهوش هستی، هم نکته سنج و فرمول بلدی. ترکیب تو و حسن معجونی ترکیب فوق العاده‌ای ایجاد کرده است.»

اشکان خطیبی این شرکت‌کننده را درجه یک خواند و گفت: «قطعاً روح پدرت با استندآپی که کردی شاد خواهد شد. چیزی که در استندآپ مهم است تلاقی طراوت و متن از پیش تعیین شده و درجه یک است.»

حسن معجونی مربی افشاری از وی تشکر کرد و گفت: «ای کاش یار یک نفر دیگر بودی و از تو تعریف می‌کردم. خیلی ممنون. عالی بود.»

پس از اجرای افشاری نوبت به استندآپ مریم کشفی رسید.

سیده مریم کشفی در اجرای خود به سبک زندگی و تفریحات عده‌ای از مردم به زبان طنز اشاره کرد. او این استندآپ را نیز با سبک مختص خود و لحن عصبانی اجرا کرد.

رامبد جوان با تبریک به مریم کشفی گفت: «گروه خانم‌ها قوی و پرانگیزه بودند. در بعضی قسمت‌ها اجرای تو قدرت و قوام قبل و بعد را نداشت که این شاید به خاطر عدم تمرکز یا عدم تمرین بود. متن جذابی بود و روی نکات خوبی دست گذاشته بودی. کمدین باهوشی هستی».

اشکان خطیبی به دو شوخی در متن استندآپ کشفی اشاره کرد و گفت: «روی مقوله خوبی دست گذاشتی. نیمه اول ریتمت کندتر بود.»

معجونی خطاب به کشفی گفت: «باید تلاش کنی این مرحله سخت را بگذرانی که عصبانیتت تبدیل به کاراکتر نشود.»

دهقان درباره هم تیمی خود گفت: «مریم هرچه که می‌گذرد بهتر می شود و با آقای معجونی موافقم؛ اما این‌ها ظرافت‌های بازیگری است که با تجربه به دست می‌آید. سعی شد در این استندآپ، در کنار شوخی‌ها یکسری حرف‌ها هم برای گفتن وجود داشته باشد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا