اقدام قابل تامل دانشگاه علوم پزشکی مازندران

تعویق مراسم ۱۶ آذر به شرط حضور وکیل مدافع فتنه گران!

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، یکی از دانشجویان فعال تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید براینکه روز دانشجو ، روز استکبارستیزی و اوج قدرت سیاسی دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۳۲ که توسط دانشجویان خط امام (ره) در دانشگاه تهران رقم خورد، بوده اظهار داشت: به همین مناسبت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراسمی جهت گرامی داشت این روز قرار است که برگزار شود.

وی ادامه داد:با جلسه ای که با حضور معاون دانشجویی و امور فرهنگی که چند ماهی از مسئولیت جدید ایشان هم نمی گذرد ، مسئول بسیج ، انجمن دانشگاه  ، مدیر و کارشناس فرهنگی هم نظر شدند که بزرگداشت روز دانشجو بعدازظهر روز ۱۶ آذر یعنی امروز در سالن مصباح برگزار گردد  و برنامه طبق روال گذشته با پخش کلیپ و قرائت بیانیه بسیج دانشجویی و انجمن دانشگاه و سپس پرسش و پاسخ با مسئولین دانشگاه ادامه پیدا کند و این جلسه برخلاف سال های قبل بدون حضور سخنران برگزار شود.

وی افزود :این جلسه و تصمیمات قرار بود که در شورای فرهنگی نهایی و با تائید این شورا این برنامه اجرایی شود. ولی بعد از چند روز این همه نظر و پشنهادات به طور یک جانبه توسط معاونت فرهنگی لغو و جلسه به روز دوشنبه ۱۸ آذر منتقل شد و دلیل آن   عدم حضور علی مطهری در روز ۱۶آذر در دانشگاه و در این مراسم که به عنوان سخنران اعلام شد.

این فعال دانشجویی گفت: طبق توافقات با معاونت فرهنگی دانشگاه قرار بر حضور سخنران نبود اما در تماس مجدد مجموعه معاونت فرهنگی با اعلام مخالفت مسئول بسیج دانشگاه این مراسم در ۱۸ آذر با حضور علی مطهری برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد:  جای سوال است که چرا وقتی بسیج دانشجویی ،مخالفت خود را در برگزاری این مراسم در روز ۱۸ آذر اعلام کرده است چرا دوباره این دانشگاه در پوستر طراحی شده توسط دانشگاه به صورت کلی این مراسم را با مشارکت تشکل های اسلامی دانشگاه به همراه  معاونت  دانشجویی فرهنگی آورده است؟درصورتی که بسیج دانشجویی مخالف برگزاری این مراسم در ۱۸ آذر بود.

اما  چند سوال از مسئولین دانشگاه که به نظر تشکل های دانشجویی احترام نمی گذارند و با یک اقدام تبلیغاتی سعی کردند فضای ۱۶ آذر را با حضور علی مطهری رونق ببخشند، آیا می شود برگزاری راهپیمایی روز قدس را به روز دیگر انتقال داد؟ و یا  آیا می شود یوم الله ۲۲ بهمن را  به دلیل نبودن شخصی آنهم با موضع مشخص که بیشتر وکیل مدافع فتنه گران است تا وکیل ملت به روز دیگری انتقال داد؟ که چه بسا روز ۱۶ آذر نیز روز استکباری ستیزی روزی که امام (ره) حسابش را از همه روزها جدا دانست و در آخر اینکه  آیا برای یک نفر در مسجد را می بندند؟

به گزارش بلاغ،این مراسم روز ۱۸ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در تالار مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) ساری با حضور علی مطهری برگزار می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا