ترافیک سنگین در محور هراز

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت: ترافیک در محور هراز در محدوده منطقه مشاء به سمت تهران سنگین و در نقاط دیگر این جاده تردد انواع وسایل نقلیه به‌صورت پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است.

وی با اشاره به تردد نیمه‌سنگین خودروها در محور فیروزکوه گفت: در این محور ترانزیتی کشورمان، ترافیک نیمه‌سنگین است و در برخی نقاط مانند گیلاوند و فیروزکوه بر بار ترافیکی افزوده می‌شود.

محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا(ع) نیز مانند محور فیروزکوه نیمه‌سنگین گزارش شده و مسافران به‌مرور در حال تخلیه این محورها هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران وجود ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی در سه محور مهم شرق استان رخ نداده و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: برای تداوم روند کاهش تصادفات در محورها باید رانندگان به توصیه‌های پلیس راهور توجه داشته باشند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را تجربه کنند.

محبی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور هراز گفت: مسافران برای بازگشت خود از استان‌های شمالی کشور برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و بازگشت از سفر خود را به ساعات پایانی روز و تاریکی شب موکول نکنند؛ زیرا بیشترین حوادث رانندگی در شب و ۳۰ کیلومتری مقصد رخ می‌دهد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: رانندگان از سبقت، سرعت، انحراف به چپ، عبور از شانه خاکی و حرکات مارپیچ پرهیز کنند و هر زمان که احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردند، با توقف در توقفگاه‌های مجاز به استراحت و تجدید قوا اقدام کنند.

محبی ادامه داد: طبق برنامه، روز شنبه، ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از رودهن به سمت آب‌اسک را با حضور مأموران راهور اعمال خواهیم کرد و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ شب تردد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا