آنچه درباره میلیونرها برای شما جالب است

اگر کسی هم هست که از پول و میلیونرشدن خوشش نیاید؟ اما مشکل اینجاست که ما همیشه فکر می کنیم باید پولدار به  دنیا آمد و نمی‌توان میلیونر شد! اما باید گفت که این اندیشه اشتباه است و با یک تصمیم و انگیزه ساده می توان میلیونر شد.

اگر کسی هم هست که از پول و میلیونرشدن خوشش نیاید؟ اما مشکل اینجاست که ما همیشه فکر می کنیم باید پولدار به  دنیا آمد و نمی‌توان میلیونر شد! اما باید گفت که این اندیشه اشتباه است و با یک تصمیم و انگیزه ساده می توان میلیونر شد.

۱ .حدود هفت درصد از خانوارها در آمریکا میلیونر هستند. طبق مطالعه‌­ای که در سال ۲۰۱۰ انجام شد، میلیونرها ۴۰ درصد از مالیات ایالات­ متحده را پرداخت می­کنند.

۲.  طبق گفته‌­ی کتاب The milliner next door تنها ۲۰­% از میلیونرها شرکت­شان را به ارث برده­‌اند و ۸۰ درصد دیگر خودشان ثروتشان را به‌­دست آورده‌­اند.

۳.  ماشین موردعلاقه میلیونرها به­‌ترتیب فورد، کادیلاک و لینکلن است. بسیاری از میلیونرها از خرید ماشین­های خیلی گران قیمت اجتناب می­کنند چراکه خرید ماشین سرمایه­‌گذاری‌­ کم ­بازده است!

۴.  فقط ۲۰ درصد از میلیونرها بازنشسته شده­‌اند و حدود ۸۰ درصد آنها هنوز سرکار می روند.

۵.  فقط ۱۷درصد از میلیونرها یا همسرهایشان به مدارس خصوصی و غیردولتی رفته‌­اند اما ۵۵ درصد از فرزندان همان ها به مدارس خصوصی رفته یا می­روند.

۶.  این موضوع اغلب موجب شگفتی مردم می­شود که میلیونرها هم ورشکسته می شوند؛ اما باید گفت که میلیونرها به ­طور متوسط ۳/۵ دفعه ورشکسته می شوند.

۷.  کسانی­که نژاد روسی دارند اکثریت جمعیت میلیونرهای آمریکا را تشکیل می­دهند. نژادهای اسکاتلندی، مجارستانی و انگلیسی به ترتیب در رتبه دوم، سوم و چهارم قرار دارند.

۸.  نیمی از میلیونرها خوداشتغالی داشته یا صاحب کسب­ و کاری می­‌باشند. حدود ۸۰ درصد از میلیونرها فارغ تحصیل دانشگاه هستند. فقط ۱۸ درصد از میلیونرها مدرک کارشناسی ­ارشد دارند. هشت درصد آنها مدرک حقوق، ۶ درصد مدرک پزشکی و ۶ درصد هم دکتری دارند.

۹.  کشیدن روزانه سه مرتبه سیگار در طول ۴۴ سال هزینه‌­ی قابل توجهی دارد. اگر شخصی آن هزینه را سرمایه ­گذاری کند می­تواند به درآمدی حدود دو میلیون دلار دست پیدا کند. محققین اعلام کرده‌­اند که ارزش مقدار کمی پول در طول زمان می­تواند بسیار چشم­ گیر باشد.

۱۰.  برخلاف باورعموم، بسیاری از میلیونرها در خانه‌­ها و محله­‌های لوکس و گران قیمت زندگی نمی­‌کنند.

۱۱. به کسی ­که ارزش خالص سرمایه او پنج میلیون دلار است پنتامیلیونر، به کسی­ که ارزش خالص او۱۰ میلیون دلار است دکامیلیونر و به کسی­ که ارزش خالص او ۱۰۰ میلیون دلار است هکتامیلیونر می­‌گویند.

۱۲. (Carlo Slim Helu) میلیونری مکزیکی است که دارایی‌ای بالغ بر ۶۹ میلیارد دلار دارد. او اولین مرد ثروتمند دنیا از یک ملت درحال ­توسعه است. درآمد روزانه­‌ی او ۳۰ میلیون دلار است.

۱۳.  چهار فرد از جوان ترین میلیونرهای دنیا به فیسبوک ربط دارند (مارک زاکربرگ، سین پارکر، ادوارد سورین و راستین مسکورتینز)

۱۴.  بیل گیتس میلیاردر اعلام کرده­‌است که ثروت خود را که حدود ۶۱ میلیارد دلار تخمین زده ­شده‌­است به خیریه اهدا کرده و حدود ۱۰ میلیون دلار برای هریک از فرزندانش به ارث خواهد گذاشت.

۱۵.  بیشترین افزایش تعداد میلیونرها در سال گذشته در هند (۲۱درصد)، چین (۱۶درصد) و سنگاپور (۱۴درصد) بوده است.

۱۶.  در سال ۲۰۰۸ حدود ۱۰ میلیون فرد در سراسر دنیا میلیونر تلقی می‌شدند.

۱۷.  یک فرد از هر پنج فرد در سنگاپور میلیونر است و این کشور حدود ۱۸۸هزار میلیونر دارد.

۱۸.  نخستین زن آفریقایی – آمریکایی که وارد لیست میلیاردهای زن شد، اپرا وینفری است که ثروتش حدود ۲٫۷ میلیارد دلار است.

۱۹.  اصطلاح “میلیونر” اولین بار توسط Steven Fentimen در سال ۱۷۱۹ و در فرانسه استفاده شد. اولین باری که این اصطلاح جایی چاپ شد در سال ۱۸۴۳ و بر روی آگهی فوت یک تولید کننده تنباکو بود.

۲۰.  به­ طور متوسط، میلیونرها ۶۱ ساله بوده و دارایی به ارزش ۵/۳ میلیون دلار دارند.

۲۱. حدود هزارو۲۲۶ میلیارد در سراسر دنیا وجود دارد که ۵/۸ درصد از این مقدار را زنان تشکیل می­دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا