واکنش به حضور ۲ پرسپولیسی در ترکیب استقلال!

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۰ صبح امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز برگزار کرد. تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* فرشید باقری هافبک مصدوم تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن از هفته چهارم به تمرینات آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

* پیش از شروع تمرین روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در کنار یکدیگر مقابل دوربین عکاسان عکس یادگاری گرفته و با هم شوخی می‌کردند.

* فرشید اسماعیلی که به دلیل آسیب‌دیدگی دو هفته اول لیگ را از دست داده است، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به بازی تراکتورسازی می‌رسد یا خیر،‌گفت: به این بازی نمی‌رسم اما از هفته آینده باید ببینم شرایط چه می‌شود.

* پژمان منتظری مدافع تیم استقلال به محض ورود به زمین چمن پس از دیدن خبرنگاران روز خبرنگار را به آنها تبریک گفت.

* مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال که عملکرد او در دیدار مقابل استقلال خوزستان مورد توجه قرار گرفته است، به محض ورود به زمین به سمت بازیکنان باتجربه تیمش رفت و با آنها دست داد. از طرف دیگر مهدی رحمتی این بازیکن را با دستان خود بلند کرد که این حرکت به سوژه عکاسان حاضر در تمرین آبی‌پوشان تبدیل شد.

* پیش از آنکه تمرین امروز آغاز شود اکثر بازیکنان در مورد برنامه ۹۰ شب گذشته صحبت کرده و پیرامون آیتمی صحبت  می‌کرد که عادل فردوسی‌پور در بخش فوتبال فانتزی آن را به تصویر کشید. روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی در مورد تیم‌هایی که در فوتبال فانتزی درست کرده بودند، صحبت کرده و نظر خود را در این مورد می‌گفتند. شجاعیان خطاب به چشمی گفت تیمی که تو درست کردی اصلا به درد نمی‌خورد که چشمی با تعجب سؤال کرد چرا. در مقابل رحمتی در مورد سیستمی که در تیمش طراحی کرده،‌ صحبت کرد و گفت من فقط همان شب اول تیم را درست کردم و دیگر دست به آن نزدم. در ادامه استقلالی‌ها در مورد حضور طارمی و سیدجلال حسینی در ترکیب تیم‌شان صحبت کرده و اعتقاد داشتند این نفرات می‌توانند نمره‌های خوبی در طول فصل بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا