فرماندار فریدونکنار:

نسبت به وعده‌های خود در انعکاس اخبار به خبرنگاران جلوتریم!

بصیر، حسین منفردی در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: بر اساس فرموده‌های رهبری یکی از وظایف دولت حفظ وحدت و عزت ملی است و تمامی مسئولان وظیفه دارند در این راستا تلاش کنند.
وی با بیان اینکه وحدت ملی در هر جامعه‌ای با همگرایی افراد شکل می‌گیرد، تصریح کرد: اگر مدیری نتواند با سایر ادارت تعامل داشته باشد نشان از نداشتن اندیشه وحدت و عزت ملی است.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه یکی از بازیگران اصلی این وحدت، رسانه‌ها و خبرنگاران هستند، خاطرنشان کرد: اگر خبرنگاران و رسانه‌ها چشم‌انداز مطلوبی در راستای اهداف نظام و دولت نداشته باشد ممکن است جامعه به انحراف کشیده شود.
منفردی با بیان اینکه در مجلس اتفاقی مانند گرفتن عکس سلفی چند نماینده افتاد که باید کارشناسی شود اما رسانه‌ها بیش از اندازه به آن پرداختند و دنیا به آن حساس شدند، افزود: مراسم تحلیف با توانمندی مسئولان کشور انجام شد که نشان از اقتدار و قدرت کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه شهری رسانه‌ها در ایجاد وحدت می‌توانند نقش داشته باشند، گفت: تمامی مسئولان فریدونکنار موظف هستند عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه اگر سال گذشته اعلام کردیم مسئولان ماهانه عملکرد خود را به خبرنگاران اعلام کنند، خرسندیم که جلوتریم، افزود: در فرمانداری اخبار به صورت روزانه در سایت قرار می‌گیرد و برنامه‌ها منعکس می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا