تیراندازی دریایی گامی موثر درمسیر آموزش دریابانان

بصیرنیوز، در راستای افزایش توانمندی و به‌روزرسانی دریابانان در تیراندازی در شرایط سخت، تیراندازی آموزشی دریایی با سلاح کلاشینکف و گرینوف در دریای خزر به اجرا درآمد.

در این راستا هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی استان مازندران در حاشیه برگزاری این تیراندازی دریایی گفت: به منظور ارتقای توان رزمی دریابانان و توجه به حفظ توانمندی عملیاتی، اجرای تیراندازی دریایی در دستور کار قرار گرفت.

وی تیراندازی دریایی را گامی موثر در مسیر آموزش کارکنان دانست و اظهار کرد: تمامی دریابانان در این تیراندازی دریایی شرکت کردند و با توضیح و نظارت تخصصی کارشناس تیراندازی این مرحله از تیراندازی آموزشی دریایی با موفقیت اجرا شد.

فرمانده دریابانی استان مازندران با تاکید بر اینکه مهارت در تیراندازی یک تخصص پایه‌ای و اساسی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی برای ارتقای سطح مهارت تیراندازی دریابانان قرار گرفته است که از آن جمله می توان به در نظر گرفتن میدان تیر مناسب برای تیراندازی دریایی و همچنین تیراندازی شبانه دریابانان اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح كرد: از جمله اموری که ارتقای آن برای مرزبانان و دریابانان در اولویت ویژه قرار دارد‏ و باید بسیار مورد توجه فرمانده‌هان و مدیران واحدهای عملیاتی قرار گیرد مهارت در تیراندازی است.

حسینی در پایان با بیان اینکه تیراندازی پرارج‌ترین ورزش اسلامی است که در قرآن و احادیث و سیره نبوی نیز به آن تاکید شده است، از دریابانان خواست تا بر مهارت های خود در زمینه تیراندازی بیش از پیش بیفزایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا