جزئیاتی در خصوص بسته‌ شدن پنجره نقل‌ و انتقالات استقلال خوزستان

محمد پورکیانی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، اظهار کرد: من در تاریخ ۹۶/۴/۳۱ تمامی رمزها و گذرهای واژه ها از قبیل مجوز حرفه ای، اتوماسیون اداری و TMC را در اختیار آقای پیری، معاون اجرایی باشگاه قرار دادم و با توجه به مشخص کردن مسوولی جهت انجام این امور، من نیز طبق روال اداری صورتجلسه ای را تنظیم و به امضا رساندم. از آن روز تاکنون به رسم احترام و دوستی نیز در تمامی مواردی که باشگاه نیاز به کمک داشت، راهنمایی ها و همکاری لازم را انجام داده ام.

وی بیان کرد: عصر ١٧ مرداد ماه نیز آقای پیری با من تماس گرفت و گفت که باشگاه با توجه به تغییرات فراوان در تمامی سمت ها هنوز نتوانسته شخصی را در مورد انجام نقل و انتقالات بازیکنان خارجی جایگزین کند و من نیز بار دیگر به خاطر دوستی با او پذیرفتم که بدون هیچ چشم داشتی کارهای لازم را انجام دهم.

مسوول سابق روابط بین المللی باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: ساعت ۱۴ ظهر هجدهم مردادماه نیز به باشگاه رفتم و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز بازیکن خارجی، زمانی که می خواستم درخواست ITC او را وارد وارد سیستم کنم، آقای محسنی، کارمند شرکت گروه ملی که مامور به باشگاه بود نیز شاهد این بود که من وقتی رمز عبور را از وی گرفتم و وارد سیستم کردم با این پیام که سیستم قفل می باشد، مواجه شدم.

وی افزود: من هم بلافاصله مسوولان باشگاه و فدراسیون را در جریان گذاشتم و با مشورت با آقای مومنی، مسوول روابط بین الملل فدراسیون ایمیلی به فیفا زدم تا دلیل این مورد را جویا شوم و آقای مومنی نیز پیرو ایمیل بنده، ظاهرا تماس هایی داشته و منتظر جواب مکاتبات هستیم.

پورکیانی عنوان کرد: نکته جالب برای خودم این است که چگونه آقایانی که از این سیستم هیچ گونه اطلاعی ندارند به راحتی می گویند که نفر قبلی فلان کار را کرده است یا این که ندانسته مصاحبه کرده و توضیحاتی می‌دهند که خود به وجود آورنده سوال است که چگونه شما با توجه به اختلاف ساعت سه ساعته ما با مرکز فیفا در سوییس و افتادن این اتفاق، توانستید استعلام بگیرید و بگویید دلیل این اتفاق دادن ایمیل و اعلام تغییرات در باشگاه بوده است؟

وی ادامه می دهد: نکته جالب این است که سیستم تی ام اس یکی از محرمانه ترین بخش‌های هر باشگاه و فدراسیون است و شما چگونه توانستید به اطلاعات محرمانه فیفا پی ببرید یا این که از ایمیل ها مطلع باشید و در مصاحبه خود دلیل ارائه دهید؟

مسوول سابق روابط بین المللی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: عزیزان باشگاه استقلال خوزستان و روابط بین الملل فدراسیون می دانند که بنده در روزهای تلخ این باشگاه و در صورتی که هیچ کس قدمی برای اعزام این تیم برای بازی افتتاحیه برنداشت تا دوازده میلیون تومان پول ویزای عمان فراهم گردد و در صورتی که خودم شش ماه بود که حقوقی دریافت نکرده بودم، یک هفته قبل از روز بازی، شخصا و با میل خودم ماشینم را فروختم و پول ویزای سفر به عمان را پرداخت کردم تا آبروی این تیم، استان و کشور در خطر نیفتد و اکنون نیز ریالی دریافت نکرده ام اما باز هم اگر چیزی داشته باشم، برای نام خوزستان و کشورم خواهم داد.

وی تاکید کرد: پس از دوستان عزیزی که اطلاعات اشتباه را بازگو می کنند تا دیگران در مصاحبه های خود از آن استفاده کنند و این موارد را سندی برای تایید حرف خود بدانند، درخواست دارم که بهتر است به جای این گونه کارها سابقه روشن خود را در انجام این گونه امور بپوشانند و کمی صبر داشته باشیم تا علت صحیح آن مشخص و به امید خدا، مشکل باشگاه استقلال خوزستان حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا