گل محمدی: آقایان جوانان تیم را به حال خود رها کردند

یحیی گل محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک بگویم. در مورد بازی فردا هم بگویم شرایط تیم تراکتورسازی به این گونه است که ما به خاطر محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی در حال پشت‌سر گذاشتن محرومیت هستیم.

وی افزود: آقایان سال گذشته نمی دانستند که ما از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم و بازیکنان جوان را متاسفانه به حال خود رها کردند. نیمی از بازیکنان تیم ما جوان هستند و این بی‌توجهی مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: تمام مشکلات ما به کنار بحث مصدومان هم داریم. عشوری، هادی محمدی و عارف آقاسی هم محروم شدند. ضمن اینکه در دو بازی گذشته هم با وجود اینکه می‌توانستیم امتیاز بگیریم، شکست خوردیم. این مقدمه‌ای که گفتم مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال بازیکنان ما مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستند و تلاش می‌کنند سربلند بیرون بیایند.

گل‌محمدی افزود: فردا هم با استقلال بازی داریم که مقابل تماشاگرانش بازی می‌کند. امیدوارم بازی جوانمردانه و پرانرژی را شاهد باشیم. بازی سختی با استقلال داریم، استقلال مهره‌های خوبی را جذب کرده و برای انتخاب نفرات در لیست ۱۸ نفره‌اش هم مشکل دارد چه برسد به ترکیب اصلی ۱۱ نفره‌اش. آنها سه تیم کامل دارند اما ما هم اراده قوی داریم و می‌خواهیم مقابل این تیم با انرژی زیاد و اراده قوی بازی کنیم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی انجام بدهیم. جدا از مشکلاتی که داریم به آینده امیدواریم نیم‌فصل سختی را پیش‌رو داریم. سخت تلاش می‌کنیم تا با تمرکز و انرژی زیاد بتوانیم نیم‌فصل اول را پشت‌سر بگذرانیم.

وی در مورد دیدار فردای تیمش مقابل استقلال، گفت: ما حریف را مورد ارزیابی قرار دادیم و روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. اگر دقت کنیم و به وظایفمان خوب عمل کنیم می‌توانیم دست پر تهران را ترک کنیم.

خبرنگاری گفت، پشتوانه تراکتورسازی به دلیل نتایج گذشته مقابل استقلال چندان بد نیست آیا این موضوع روی مسابقه فردا تأثیر دارد که گل‌محمدی پاسخ داد: فکر نمی‌کنم نتایج گذشته روی بازی فردا تأثیر داشته باشد. وقتی بازیکن وارد زمین می‌شود توجهی به نتایج گذشته ندارد و شرایط جدیدی را تجربه خواهد کرد.

گل‌محمدی در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه ۴ تیم آسیایی تهدید به کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و آیا باشگاه تراکتورسازی کاری برای این موضوع کرده است یا خیر، گفت: تا جایی که من خبر دارم ۴ میلیارد تومان بدهی خارجی‌ها تسویه شده و هر ماه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان برای این موضوع هزینه می‌شود. تا جایی که من اطلاع دارم بعید می‌دانم مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما مقابل پرسپولیس یک بازی تهاجمی انجام دادید و آیا فردا هم هدفتان همین است، گفت: این موضوع بستگی به شرایط دارد وقتی صاحب توپ نیستیم، دفاع می‌کنیم و بالعکس حمله خواهیم کرد. ما روی ضدحملات هم باید خوب کار کرده و کار را به موقع تمام کنیم. باید وقتی که در حمله هستیم خوب به عقب برگردیم و در سازمان دفاعی تأثیرگذار باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تیمش برای فردا مدافع وسط دارد یا خیر، گفت: حقیقت این است که دفاع وسط نداریم و من یک بازیکن خط میانی را به دفاع آورده‌ام. یک بازیکن دیگر دفاع‌های کناری را به وسط آوردم و خوشبختانه عملکرد آنها خوب بوده و امیدوارم در بازی فردا هم آنها تمرکز خوبی داشته باشند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه انتظار دارید تماشاگران تراکتورسازی تا چه زمان به بازیکنان و تیم شما فرصت بدهند، گفت: واقعیت این است که من مقابل هوادارانی قرار گرفته‌ام که  از نظر شخصیتی فوق‌العاده هستند. آنها حمایت خوبی نشان داده‌اند و بعد از بازی با پرسپولیس با وجود آنکه نتیجه را واگذار کردیم، ایستاده تیم را تشویق کردند و این می‌تواند یک الگوی خوب برای هواداران تیم‌های دیگر باشد. فردا هم منتظر حمایت‌هایشان هستیم و انصافاً آنها با رفتارشان من را غافلگیر کردند. در این مدت حتی یک اعتراض هم از آنها ندیده‌ام و خودم شرمنده آنها هستم و امیدوارم در آینده جواب محبت‌ آنها را بدهم.

گل‌محمدی در مورد اینکه اگر پنجره زمستانه نقل و انتقالات باز شود آیا باز هم تراکتور از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد یا با جذب بازیکنان جدید آنها به فراموشی سپرده می‌شوند، اظهار داشت: نیم‌فصل اول محک خوبی برای جوانان است تا آنها را ارزیابی کنیم و ببینم که در نیم‌فصل دوم از آنها استفاده کنیم یا نه. این فرصت خوبی برای جوانان است تا شایستگی و لیاقت خودشان را اثبات کنند. اگر این اتفاق بیفتد خوب بازی کنند در نیم‌فصل دوم کار ما را راحت‌تر می‌کنند و هزینه باشگاه هم کم می‌شود زیرا به دنبال جذب بازیکن نمی‌رویم امیدوارم در نیم‌فصل اول این بازیکنان جواب بدهند و مشکلاتمان را حل کنند که در آن صورت نیم‌فصل دوم سخت نخواهد بود.

وی در مورد وضعیت امید عالیشاه و حضورش در تراکتورسازی اظهار داشت: دقیقاً اطلاعی در این مورد ندارم قرار بود یکی، دو جلسه با باشگاه بگذارد. آخرین صحبتی که من با خود او انجام دادم این بود که باشگاه جلسه‌ای با مدیر برنامه‌اش داشته باشد و در جلسه دوم به تراکتورسازی اضافه شود اما اطلاعی ندارم که این مسأله به کجا کشیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا