دست بازیکنان در سایت‌های قمار به راحتی هک می‌شود/

مدت‌هاست که بازار بازی‌های قمارآنلاین داغ شده است و قماربازان برای این کار نیازی به رفتن به پاتوق ندارند. دیگر لازم نیست که برای قمار کردن در زیرزمین‌ها یا برخی از قهوه خانه‌ها بروند، زیرا که این دسته بازی‌ها بدون هیچ نظارت و تهدیدی وارد فضای مجازی شده و از طریق تبلیغات در همین فضای مجازی نیز افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

حدود یکسال است که خبرنگار سایت «فردا» راجع به معروف‌ترین این سایت‌ها مطلب می‌نویسد و به مسئولان درباره فعالیت سایت‌های قمار هشدار می‌دهد. حتی این مسئله را از طریق مسئولان بانک مرکزی که نظارتی بر درگاه اینترنتی مورد استفاده گردانندگان سایت‌های قمار ندارند و مسئولان پلیس فتا که به راحتی می‌توانند اقدام به دستگیری آن‌ها کنند، پیگیری کرده، ولی تا امروز به نتیجه نرسیده است.
متاسفانه این روز‌ها شیوع بازی‌های قمارآنلاین به حدی رسیده که تبدیل به نوعی اعتیاد در میان جوانان شده؛ آنهایی که می‌بازند برای برگرداندن مال از دست رفته‌شان پای بازی مجدد می‌نشینند و آنهایی هم که می‌برند، طمع کرده و همچنان بازی را ادامه می‌دهند و در نهایت بازیکنان بازنده همیشه بازی هستند.
این در حالی است که بسیاری از قماربازان نمی‌دانند که اکثر گردانندگان سایت‌های قمار به راحتی می‌توانند دست بازیکنان را هک کنند و کاری کنند که آنها بازندگان همیشه بازی باشند. البته اگر همیشه بازیکنان ببازند که محال است باز هم سراغ این بازی بیایند پس گاهی برد در بازی برای وسوسه شدن بازیکنان برای شرکت در بازی قمار لازم است. بنابراین گاهی اوقات به آن‌ها اجازه می‌دهند که برنده بازی باشند.
بازیکنان بازی پوکر آنلاین همیشه بازنده هستند

امید اصفهانی، کارشناس ارشد شبکه در رابطه با فعالیت سایت‌های قمار به خبرنگار «فردا» می‌گوید: سود اصلی حاصل از بازی‌های قمار و بازی پوکر آنلاین برای صاحب سایت است، زیرا که بازیکنان چه برنده باشند و چه بازنده، درصد حاصل از هر دست بازی به جیب صاحبان سایت پوکر می‌رود.

این کارشناس ارشد شبکه ادامه می‌دهد: برخی از دستگاه‌های قمار وجود دارد که صاحب آن یک گرداننده‌ای را می‌چرخاند و بازنده و برنده را طبق قانون بازی مشخص می‌شود. در این بازی عده‌ای می‌بردند و عده‌ای می‌بازند، اما این صاحب بازی است که فقط سود می‌کند و برنده اصلی این بازی است؛ زیرا که ۱۰ درصد از پول برنده را برای خود بر می‌دارد. در بازی پوکر هم دقیقا همینطور است. هر چقدر تعداد بازیکنان و تعداد دفعات بازی بازیکنان که به قمار اعتیاد پیدا کرده‌اند بیشتر باشد، سود گرداننده سایت پوکر نیز بیشتر است.

امید اصفهانی در رابطه با خطراتی که بازیکنان و قماربازان سایت‌های پوکر آنلاین را تهدید می‌کند، می‌گوید: امنیت هیچ گاه صد در صد نیست. به خصوص در این بازی‌ها که کلا غیرقانونی فعالیت می‌کند. به این ترتیب که در این بازی‌ها احتمال هک وجود دارد. گردانندگان سایت می‌توانند با یک برنامه نویسی ساده دست بازیکنان را ببیند و توسط یکی یا چند بازیکن که با آن‌ها در ارتباط است همیشه و هر وقت که دلش بخواهد برنده بازی باشد. از طرفی، اما اگر یک بازیکن که وارد بازی می‌شود کار برنامه نویسی و هک کردن را خوب بداند راحت می‌تواند دست طرف مقابلش را ببیند و یک بازی ناعادلانه‌ای را به پایان برساند بنابراین آن بازیکن می‌تواند همیشه برنده بازی باشد.

بنابراین نه تنها گردانندگان سایت‌ها بلکه هکرهای بسیاری هستند که می‌توانند با یک برنامه نویسی ساده دست بقیه بازیکنان را رو کنند و به این ترتیب برنده بازی باشند. آن وقت است که بقیه بازیکنان که با سادگی تمام پای میز بازی پوکر نشسته‌اند می‌بازند و پول هایشان را از دست می‌دهند.

تقلب در بازی‌های پوکر آنلاین

یکی از مخاطبان سایت «فردا» بدون معرفی خود در بخش نظرات مطلبی راجع به بازی‌های پوکر آنلاین نوشته: چند ماه پیش بود که تبلیغ بازی پوکر آنلاین را دیدم که نوشته بود با شرکت در این بازی میلیونر می‌شوید. کنجکاو شدم و وارد سایت شدم. چند ماه است که در آن سایت بازی می‌کنم و در حالی که چند دست برنده شدم، اما بیشتر از برد، باخت نصیبم شد و تا الان بیش از ۱۴ میلیون تومان در این سایت قمار باخته ام. هیچ کس از این طریق پولدار نمی‌شود و تبلیغاتی که راجع به این بازی‌ها می‌شود راجع به اینکه به راحتی میلیونر می‌شوید، دروغ است. حاصل شرکت در بازی‌های قمار فقط و فقط استرس است و علاوه بر اینکه پول هایتان را در این راه از دست می‌دهید، استرس زیادی را باید تحمل کنید.

رضا، یکی دیگر از مخاطبان در ادامه نظر بالا نوشته: من هم در این بازی‌های پوکر آنلاین شرکت و قمار کرده ام. راستش را بخواهید اول برای تفریح پول گذاشتم و بعد که به خود آمدم دیدم به بازی اعتیاد پیدا کرده ام. اما در این سایت پوکر آنلاین من بازنده مطلق هستم و دیگر فقط می‌بازم! زیرا که سیستم این سایت طوری طراحی شده که بازیکنانی مثل من همیشه بازنده باشند. البته گاهی می‌برند که امید داشته باشند. لطفا در این سایت‌ها بازی نکنید، زیرا که زندگی تان را نابود خواهید کرد.

اما یکی دیگر از مخاطبان در بخش نظرات همین خبر نوشت: در بازی‌های پوکر آنلاین هیچ بردی در کار نیست. من با اطمینان به شما می‌گویم که در دست‌های بازیکنان تقلب می‌شود. چطور در شروع بازی شانس با ما یار است و همان ابتدا ما برنده می‌شویم؟ اما وقتی که به بازی اعتیاد پیدا می‌کنیم دیگر نمی‌توانیم برنده بازی باشیم؟! تجربه بازی در این سایت‌ها به من آموخته که در این بازی یک عده را دو بار میبری، اما ۱۰۰ بار دیگر در مقابلشان می‌بازی! مدتی بعد هم برای اینکه لو نروند اسم بازیکن را عوض می‌کنند!

مجرمانی که آزادانه فعالیت می‌کنند

آنطور که به نظر می‌رسد کلاهبرداری‌های زیادی در بازی‌های پوکر آنلاین انجام می‌شود. گردانندگان سایت‌های پوکر که می‌دانند فعالیت شان غیرقانونی است و مجرم شناخته می‌شوند دیگر هیچ ابایی برای کلاهبرداری از بازیکنان ندارند. به علاوه اینکه آن‌ها می‌دانند که بازیکنان هم مجرم شناخته می‌شوند و هیچ وقت از آن‌ها هیچ شکایتی نمی‌شود! آن‌ها با ترساندن بازیکنان که شما خودتان هم مجرم شناخته می‌شوید از دستگیر شدن در امان می‌مانند و در مقابل هم مسئولان هیچ تلاشی برای به دام انداختن آن‌ها انجام نمی‌دهند. دیگر وقتش رسیده که پلیس فتا اقدامی موثر برای دستگیری گردانندگان سایت‌های پوکر معروف انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا