واکنش ژاوی به جدایی نیمار از بارسا

نیمار با وجود این که در بارسلونا به بازیکنی محبوب و تاثیرگذار تبدیل شده بود اما  تصمیم گرفت که این تیم را ترک و راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شود تا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص دهد. هواداران بارسلونا از این تصمیم ستاره سابق خود بسیار عصبی و خشمگین هستند و او را با لوئیس فیگو مقایسه می‌کنند.

ژاوی، ستاره سابق بارسلونا که سابقه هم‌بازی شدن با نیمار را دارد این گونه به جدایی او واکنش نشان داد: آخرین باری که چنین بازیکنی با بارسلونا این گونه رفتار کرد به ۱۷ سال پیش بر می‌گردد. نیمار خاطره فیگو را زنده کرد. تصمیم او طبیعی اما در عین حال عجیب بود. او هیچ‌گونه توضیح و تفسیری برای جدایی از بارسلونا نداشت و حتی یک نشست خبری را هم برگزار نکرد. بارسلونا نامزد قهرمانی در هر جامی بود. با این حال نیمار تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

او  در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: نیمار، بازیکن بزرگی است اما بارسلونا با جدایی او به مشکل نمی‌خورد، چرا که ما بهترین بازیکن جهان یعنی لیونل مسی را در اختیار داریم و علاوه بر این بازیکن چهره های سرشناس دیگری مثل لوئیس سوارس، آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه را هم داریم. بنابراین جایی برای نگرانی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا