مقایسه گلکسی A5 2017 و هواوی انر ۸ +عکس

گوشی‌های میان رده کمپانی‌های مختلف، مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان می‌باشند. از طرفی بیشترین گوشی‌های تولید شده توسط هر کمپانی، دستگاه‌‎های میان رده هستند. به همین دلیل انتخاب گوشی در این رنج قیمتی با وجود تنوع زیاد گوشی‌های مختلف کمی سخت بوده و ممکن است کاربران نتوانند گوشی مدنظر خود را انتخاب نمایند.

از همین رو قصد داریم تا دو گوشی میان رده محبوب بازار را با یکدیگر مقایسه نماییم؛ گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ و هواوی انر ۸٫ قیمت این دو گوشی در بازار ایران بسیار نزدیک به هم می‌باشد. انر ۸ و ای ۵ ۲۰۱۷ با گارانتی بین ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ در بازار معامله می‌شوند. در ادامه مقایسه کوتاهی بین این دو میان رده محبوب بازار انجام می‌دهیم.

گلکسی ای 5 2017

در ابتدا مشخصات گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ و هواوی انر ۸ را مشاهده نمایید:

ابعاد و صفحه نمایش

از لحاظ ابعاد دو گوشی تقریبا یک اندازه می‌باشند. اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن‌ها نیز یکسان است. گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ از صفحه نمایش امولد و انر ۸ از صفحه نمایش IPS بهره می‌برند. عملکرد هر دو نمایشگر از لحاظ عملکرد بسیار خوب و درخشندگی آن‌ها نیز قابل قبول می‌باشد.

سخت افزار

از لحاظ سخت افزاری هر دو گوشی نزدیک به هم بوده ولی انر ۸ با دارا بودن یک گیگابایت رم بیشتر در برخی موارد عملکرد بهتری دارد. البته ای ۵ ۲۰۱۷ عملکرد روان و خوبی دارد، از طرفی باید در نظر گرفت میان رده سامسونگ حدود ۷ ماه پس از انر ۸ عرضه شده و از سخت افزار جدیدتری بهره می‌برد.

هواوی انر 8

دوربین

می‌توان گفت نقطه قوت میان رده محبوب هواوی، دوربین اصلی آن است. انر ۸ یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی در بین تمام گوشی‌های میان رده را داراست. کیفیت تصاویر ثبت شده با این گوشی فوق العاده می‌باشد. بهره‌مندی از دوربین دوگانه و آپشن‌های مختلف در دوربین این گوشی برگ برنده انر ۹ در بین تمامی گوشی‌های میان رده است.

دوربین گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ نیز تصاویر با کیفیت و درخشانی ثبت می‌کند اما باید بگوییم دوربین انر ۸ یک سر و گردن از ای ۵ ۲۰۱۷ بالاتر است. نظر شما چیست؟!

دوربین سلفی هر دو گوشی کیفیت خوب و شفافیت بالایی دارد. ای ۵ ۲۰۱۷ از رزولوشن بالاتری در دوربین سلفی بهره می‌برد و این نکته مثبت دوربین سلفی ای ۵ است.

نتیجه گیری

در نهایت می‌توان گفت انر ۸ و گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ دو گوشی بسیار خوب هستند. قیمت مناسب در کنار مشخصات قوی و ویژگی‌های جذاب، می‌تواند دلایل خوبی برای تهیه هریک از این دو گوشی باشد. پس از بررسی میان رده‌های هواوی و سامسونگ متوجه می‌شویم محبوبیت بالای این دو گوشی در کشورمان نیز بی دلیل نیست.

گلکسی ای 5 2017

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا